لطفا چند لحظه صبر نمائید

شماره ی پیام رسان ها  فقط جهت شرکت ها و فروش سازمانی 09121419192


0.0 (0)
بدون دیگاه
آماده ارسال

36,000 تومان
معرفی

معرفی همزن شیشه ای

همزن شیشه ای یک میله ی شیشه ای تو پر می باشد که جنس آن عموماً از بوروسیلیکات (یا همان پیرکس) و پلی پروپیلن است. این محصول بسیار مقاوم و محکم است ولی امکان شکستن آن تحت فشار زیاد (مثلا زمین افتادن) وجود دارد. از ویژگی آن می توان به مواردی مثل راحت تمیز کردن، مقاومت در برابر مواد شیمیایی اشاره کرد. ریختن آهسته مایعات، در زمان کار با مواد شیمیایی آزمایشگاهی که بسیار خطرناک هستند ضروری است و در این موارد از همزن شیشه ای استفاده می شود.

همزن شیشه ای را میتوان در اشکال مختلف از مدور تا مقطع دار تهیه کرد. قطر این میله معمولاً بین ۳-۵ میلیمتر و طول آن باید متناسب با اندازه و شکل ظرف مورد استفاده باشد و باید نسبت به ظرفی که استفاده می شود چند سانتی متر بلندتر باشد. گاهی انتهای میله را مجهز به لوله لاستیکی می کنند و از آن برای شکستن و جدا کردن رسوب استفاده می کنند. معمولا همزن شیشه ای را بعد از استفاده کردن با آب و الکل تمیز می کنند.
 

کاربرد همزن شیشه ای

  • مخلوط کردن محلول ها و یکنواخت کردن گرمای یک محلول
  • ریختن مخلوط روی کاغذ صافی
  • کریستالیزاسیون در فرآیند تبلور مجدد
  • کمک به ریختن آهسته مایع از ظروف
  • جدا سازی امولسیون ها
  • تحریک عمل کریستالی شدن
  • خراشیدن بخش درونی فلاسک حاوی محلول

فروش همزن شیشه ای

فروشگاه اینترنتی ای آز  فعال در حوزه فروش مواد شیمیایی صنعتی و آزمایشگاهی و تجهیزات آزمایشگاهی-پژوهشی است که آماده فروش همزن شیشه ای با  بهترین قیمت و کیفیت ممتاز به پژوهشگران، دانشگاهیان، صنایع و کارخانجات است.

خرید همزن شیشه ای

شما می توانید همزن شیشه ای را با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی ای آز  در حجم های های متنوع تهیه کنید. برای این منظور، از بخش " افزودن به سبد خرید" اقدام به ثبت سفارش کالای مورد نظر بکنید.

مشخصات فنی
جنس
شیشه
رنگ
بی رنگ
لطفا چند لحظه صبر نمائید