لطفا چند لحظه صبر نمائید
مشتریان گرامی به علت عدم فعالیت باربری ها ارسال سفارشات تا تاریخ ۲۱ اسفند ماه می باشد پس از آن در صورت ثبت سفارش پردازش سفارشات از تاریخ 14 فروردین ماه خواهد بود
CAS No:142-47-2

مونو سدیم گلوتامات Monosodium glutamate


0.0 (0)
بدون دیگاه

نام های متداول: E621
گارانتی اصالت کالا
ارسال سریع به سراسر کشور
گارانتی برگشت وجه

موجود نیست
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
معرفی

معرفی و کاربرد مونو سدیم گلوتامات:

MSG نمک سدیمی گلوتامات اسید می باشد. این ماده نوعی اسید آمینه ی غیر ضروری به حساب می آید. در بدن انسان 20 نوع اسید آمینه وجود دارد که برای ساخت پروتئین های خاصی از بدن با هم ترکیب می شوند و پروتئین مورد نیاز بدن را می سازند. در نتیجه بدن انسان می تواند گلوتامات مورد نیاز خود را تامین نماید. این ماده به ساخت سایر پروتئین ها کمک می نماید و یک انتقال دهنده ی عصبی به شمار می آید. مونو سدیم گلوتامات در انواع محصولات پروتئینی از جمله نخود، سس سویا، پنیر، قارچ،گوشت و… به صورت طبیعی یافت می گردد. این ماده می تواند در فرم ازاد (به تنهایی) و یا با سایر اسید های آمینه و به فرم پروتئین یافت شود. این ماده می تواند منجر به تقویت طعم و عطر غذا ها شود و به عنوان عصاره و یا چاشنی در تهیه ی غذا مورد استفاده قرار بگیرد.

مونو گلوتامات سدیم همانند نوع طبیعی گلوتامات عمل می کند و به صورت تجاری از فراواری چغندر قند و یا شیره ی نیشکر به صورت جامدی پودری و سفید رنگ به دست می آید. بعضی رستوران ها برای افزایش طعم دهی غذاهای خود از این محصول کمک می گیرند. این ماده طعم منحصر به فرد خود را ندارد اما موجب تشدید طعم و عطر غذا می گردد. طعم به دست آمده از این ماده موجب به دست آمدن مزه ی اومامی (UMAMI) به غذا می گردد. اومامی پنجمین طعم اصلی بعد از شیرینی ، ترشی، تلخی و شوری به حساب می آید. یکی از دلایل دیگر اینکه از این محصول در صنایع غذایی استفاده می گردد کاهش میزان نمک مصرفی در غذاها می باشد. این ماده در صنایع دارویی نیز مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند منجر به کاهش سطح آمونیاک خون، درمان کم کاری کبد، بیماری های روانی و عقب ماندگی ذهنی شود.

 

فروش سدیم گلوتامات:

"ای آز" فروشگاهی فعال در حوزه فروش اینترنتی مواد شیمیایی آزمایشگاهی-صنعتی و ملزومات و تجهیزات آزمایشگاهی-پژوهشی می باشد که آماده فروش سدیم گلوتامات با  بهترین قیمت و کیفیت ممتاز در گرید های مختلف آزمایشگاهی، غذایی و صنعتی از معتبرترین منابع چینی، هندی و اروپایی در بسته بندی های: 5 گرمی، 10 گرمی، 25 گرمی، 50 گرمی، 100 گرمی، 250 گرمی، 500 گرمی و 1 کیلوگرمی به پژوهشگران، دانشگاهیان، صنایع و کارخانجات است.
 

خرید سدیم گلوتامات:

شما می توانید سدیم گلوتامات را با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی "ای آز" در بسته بندی های متنوع تهیه کنید. برای این منظور، از بخش " افزودن به سبد خرید" اقدام به ثبت سفارش کالای مورد نظر بکنید.

 
مشخصات فنی
CAS Number
142-47-2
نام لاتین
Monosodium glutamate
فرمول شیمیایی
C5H8NO4Na
جرم مولکولی
169.11 g/mole
دمای ذوب
232 °C
شکل ظاهری
پودر کریستالی سفید
لطفا چند لحظه صبر نمائید

سال  نو مبارک با آرزوی بهترین ها

})();