لطفا چند لحظه صبر نمائید
مشتریان گرامی به علت عدم فعالیت باربری ها ارسال سفارشات تا تاریخ ۲۱ اسفند ماه می باشد پس از آن در صورت ثبت سفارش پردازش سفارشات از تاریخ 14 فروردین ماه خواهد بود

0.0 (0)
بدون دیگاه
بسته بندی :

گارانتی اصالت کالا
ارسال سریع به سراسر کشور
گارانتی برگشت وجه

آماده ارسال

470,000 تومان
موجودی ترکیبی کالا

بسته بندی : 500 گرمی بسته بندی : 3 کیلوگرمی

معرفی

معرفی و کاربرد موم سفید

موم سفید در اصل  به رنگ زرد روشن بوده و با استفاده از مواد سفید کننده مانند آب ژاول به رنگ سفید درآمده است و با کمک اتانول چربی آن را تقلیل داده شده است. موم سفید به عنوان ماده سفت کننده در پمادها و کرم ها به کار می‌رود. نوعی فراورده استریل شامل موم زنبور عسل، پارافین جامد و ایزوپروپیل پالمیتات برای کنترل خونریزی از استخوان در جراحی های ارتوپدی به کار می‌رود. به عنوان چسب در رنگ و تثبیت کننده در تهیه ی رنگ روغن نیز کاربرد دارد.
 

فروش موم سفید

"ای آز" فروشگاهی فعال در حوزه فروش اینترنتی مواد شیمیایی آزمایشگاهی-صنعتی و ملزومات و تجهیزات آزمایشگاهی-پژوهشی می باشد که آماده فروش موم سفید با  بهترین قیمت و کیفیت ممتاز در گرید های مختلف آزمایشگاهی، غذایی و صنعتی از معتبرترین منابع چینی، هندی و اروپایی در بسته بندی های: 5 گرمی، 10 گرمی، 25 گرمی، 50 گرمی، 100 گرمی، 250 گرمی، 500 گرمی، 1 کیلو و 25 کیلویی به پژوهشگران، دانشگاهیان، صنایع و کارخانجات است.
 

خرید موم سفید

شما می توانید موم سفید را با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی "ای آز" در بسته بندی های متنوع تهیه کنید. برای این منظور، از بخش " افزودن به سبد خرید" اقدام به ثبت سفارش کالای مورد نظر بکنید.

 
مشخصات فنی
CAS Number
8012-89-3
نام لاتین
Bees wax white
دمای ذوب
64 °C
محلولیت
نامحلول در آب
شکل ظاهری
پودر سفید
گرید
Histology
شرکت تولید کننده
نوترون
لطفا چند لحظه صبر نمائید

سال  نو مبارک با آرزوی بهترین ها

})();