لطفا چند لحظه صبر نمائید

شماره ی پیام رسان ها  فقط جهت شرکت ها و فروش سازمانی 09121419192

CAS No:557-04-0

منیزیم استئارات Extra pure (نوترون) Magnesium stearate


0.0 (0)
بدون دیگاه
بسته بندی :

گارانتی اصالت کالا
ارسال سریع به سراسر کشور
گارانتی برگشت وجه

آماده ارسال از 1 روز کاری آینده

670,000 تومان
موجودی ترکیبی کالا

بسته بندی : 1 کیلوگرمی

معرفی

معرفی و کاربرد منیزیم استئارات

فروش استئارات منیزیم یا اکتادکانوئیک اسید در دمای اتاق یک پودر جامد و سفید است. این ماده غیرفعال مورد تأیید FDA است. معمولاً در صنایع داروسازی به عنوان ماده رقیق کننده برای تولید قرص، کپسول و پودر استفاده می شود. در واقع ساختار اصلی ماده استئارات منیزیم از ترکیب دو ماده شامل چربی اشباع نشده اسید استئاریک و منیزیم معدنی است. این ماده کاربرد های فراوانی دارد و حدود 10 سالی می شود که در صنایع غذایی به عنوان یک امولسیفایر، چسباننده و غلظت‌دهنده و همچنین ماده روان کننده، رهاسازی و ضدعفونی کننده مورد استفاده قرار می‌گیرد. به محض مصرف، استئارات منیزیم به یون منیزیم و اسیدهای استئاریک و پالمیتیک تبدیل می‌شود. منیزیم در درجه اول در روده کوچک و به میزان کمتری در روده بزرگ جذب می‌شود.
 

فروش منیزیم استئارات

"ای آز" فروشگاهی فعال در حوزه فروش اینترنتی مواد شیمیایی آزمایشگاهی-صنعتی و ملزومات و تجهیزات آزمایشگاهی-پژوهشی می باشد که آماده فروش منیزیم استئارات با  بهترین قیمت و کیفیت ممتاز در گرید های مختلف آزمایشگاهی، غذایی و صنعتی از معتبرترین منابع چینی، هندی و اروپایی در بسته بندی های: 5 گرمی، 10 گرمی، 25 گرمی، 50 گرمی، 100 گرمی، 250 گرمی، 500 گرمی، 1 کیلو و 25 کیلویی به پژوهشگران، دانشگاهیان، صنایع و کارخانجات است.
 

خرید منیزیم استئارات

شما می توانید منیزیم استئارات را با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی "ای آز" در بسته بندی های متنوع تهیه کنید. برای این منظور، از بخش " افزودن به سبد خرید" اقدام به ثبت سفارش کالای مورد نظر بکنید.

 
مشخصات فنی
CAS Number
557-04-0
نام لاتین
Magnesium stearate
فرمول شیمیایی
Mg(C18H35O2)2
جرم مولکولی
591.27 g/mole
دمای ذوب
88.5 °C
محلولیت
کم محلول در آب
شکل ظاهری
پودر سفید
گرید
Extra pure
شرکت تولید کننده
نوترون
لطفا چند لحظه صبر نمائید