لطفا چند لحظه صبر نمائید

                                                                                                                                                  شماره ی پیام رسان ها  فقط جهت شرکت ها و فروش سازمانی 09121419192

CAS No:7783-33-7

محلول نسلر (نوترون) Nessler's reagent


0.0 (0)
بدون دیگاه
بسته بندی :

به علت ماهیت شیمیایی کالا، خریدار موظف است کلیه دستورالعمل های استعمال مربوطه را مطالعه و با اطلاع کافی به خطرات احتمالی آن را خریداری کند. پوشیدن دستکش، ماسک و عینک آزمایشگاهی الزامیست. از بلیعدن، تماس با پوست و استنشاق خودداری کنید.
گارانتی اصالت کالا
ارسال سریع به سراسر کشور
گارانتی برگشت وجه

آماده ارسال از 1 روز کاری آینده

650,000 تومان
موجودی ترکیبی کالا

بسته بندی : 250 میلی لیتر بسته بندی : 1 لیتر

معرفی

معرفی و کاربرد محلول نسلر

محلول نسلر یک محلول شیمیایی است که به عنوان معرف و تعیین کننده قوی آمونیاک در میان شیمیدانان شناخته شده است اگر بخواهیم از مواد سازنده این محلول نام ببریم می توان به یدور پتاسیم، پتاس حل شده در آب و مخروطی از کلرور مرکوریک اشاره نماییم که جمع این عناصر با یکدیگر باعث ایجاد محلول نسلر می شود که در کارهای متفاوتی کاربرد های فراوان دارد.

 نحوه کار این محلول به این صورت است که مقدار مشخصی از آن را در ظرف حاوی آب مورد آزمایش ریخته و بعد از قلیایی نمودن آن می بایست در دستگاهی به نام اسپکتروفتومتر قرار دهیم و پس از این مرحله طول موج های مورد نظر را معین کرده و با توجه به آن طول موج های تعیین شده مقدار آمونیاک موجود در آب را می توان به طور دقیق اندازه گیری نمود.
 

فروش محلول نسلر

"ای آز" فروشگاهی فعال در حوزه فروش اینترنتی مواد شیمیایی صنعتی و آزمایشگاهی و تجهیزات آزمایشگاهی-پژوهشی می باشد که آماده فروش محلول نسلر با  بهترین قیمت و کیفیت ممتاز در گرید های مختلف آزمایشگاهی، غذایی و صنعتی از منابع ایرانی، چینی، هندی و اروپایی در بسته بندی های: 50 میلی لیتری، 100 میلی لیتری، 250 میلی لیتری، 500 میلی لیتری و 1 لیتری به پژوهشگران، دانشگاهیان، صنایع و کارخانجات است.
 

خرید محلول نسلر

شما می توانید محلول نسلر را با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی "ای آز" در بسته بندی های متنوع تهیه کنید. برای این منظور، از بخش " افزودن به سبد خرید" اقدام به ثبت سفارش کالای مورد نظر بکنید.
مشخصات فنی
CAS Number
7783-33-7
نام لاتین
Nessler's reagent
شرکت تولید کننده
نوترون
لطفا چند لحظه صبر نمائید
})();