لطفا چند لحظه صبر نمائید
مشتریان گرامی به علت عدم فعالیت باربری ها ارسال سفارشات تا تاریخ ۲۱ اسفند ماه می باشد پس از آن در صورت ثبت سفارش پردازش سفارشات از تاریخ 14 فروردین ماه خواهد بود
CAS No:61-73-4

محلول متیلن بلو 1% (نوترون) Methylene blue


0.0 (0)
بدون دیگاه
بسته بندی :

خریدار موظف است کلیه دستورالعمل های استعمال مربوطه را مطالعه و با اطلاع کافی آن را خریداری کند.
از بلیعدن، تماس با پوست و استنشاق خودداری کنید.
گارانتی اصالت کالا
ارسال سریع به سراسر کشور
گارانتی برگشت وجه

آماده ارسال

280,000 تومان
موجودی ترکیبی کالا

بسته بندی : 250 میلی لیتر

معرفی

معرفی متیلن بلو

متیلن بلو یک ترکیب شیمیایی آروماتیک هتروسیکلیک است که در دمای اتاق پودری به رنگ سبز تیره، بی‌بو و جامد است. متیلن بلو یک ماده رنگزای فونکسیونل که به عنوان یک رد-اُکس-ایندیکاتورعمل کرده و درحالت‌های اکسید یا احیاء شده دارای رنگ‌های گوناگون (آبی/بی‌رنگ) می‌باشد. یکی از آزمایش‌های تعیین کیفیت شیر که با آن شمار باکتری‌های موجود در شیر خام تخمین زده می‌شود، آزمایش احیای متیلن بلو است. محیط کشت ائوزین متیلن بلو در کشت میکروب‌ها به کار می‌رود. متیلن بلو برای رنگ‌آمیزی بافت‌ها نیز استفاده می‌شود.
 

کاربرد ماده متیلن بلو در صنایع

  • به عنوان شناساگر اکسایش و کاهشی در شیمی تجزیه است.
  • در پزشکی برای درمان برخی بیماری‌ها و اختلالات مختلف مانند آلزایمر، سنگ کلیه، اسکیزوفرنی و عفونت‌های تبخال استفاده می‌شود.
  • در دندانپزشکی برای تشخیص مناطق دارای پلاک میکروبی دندان از متیلن بلو استفاده می‌کنند.

فروش متیلن بلو

فروشگاه ای آز فروشگاهی فعال در حوزه فروش اینترنتی مواد شیمیایی صنعتی و آزمایشگاهی و تجهیزات آزمایشگاهی-پژوهشی است که آماده فروش متیلن بلو با  بهترین قیمت و کیفیت ممتاز در گرید های مختلف آزمایشگاهی، غذایی و صنعتی از منابع ایرانی، چینی، هندی و اروپایی در بسته بندی های متنوع به پژوهشگران، دانشگاهیان، صنایع و کارخانجات است.
 

خرید متیلن بلو

شما می توانید متیلن بلو را با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی ای آز در بسته بندی های متنوع تهیه کنید. برای این منظور، از بخش " افزودن به سبد خرید" اقدام به ثبت سفارش کالای مورد نظر بکنید.

 
مشخصات فنی
CAS Number
61-73-4
نام لاتین
Methylene blue
فرمول شیمیایی
C16H18ClN3S
جرم مولکولی
319.85 g/mole
شرکت تولید کننده
نوترون
لطفا چند لحظه صبر نمائید

سال  نو مبارک با آرزوی بهترین ها

})();