لطفا چند لحظه صبر نمائید

                                                                                                                                                  شماره ی پیام رسان ها  فقط جهت شرکت ها و فروش سازمانی 09121419192


0.0 (0)
بدون دیگاه
موجود نیست
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
معرفی

معرفی مالاشیت گرین

مالاشیت گرین یک ترکیب آلی است که به عنوان ماده رنگی و به عنوان یک ضد میکروبی در آبزی پروری استفاده می شود. ممالاشیت سبز به طور سنتی به عنوان رنگ برای موادی مانند ابریشم، چرم و کاغذ استفاده می شود. با وجود نام آن، رنگ از ماده معدنی مالاشیت تهیه نمی شود. نام فقط از شباهت رنگ می آید. مالاشیت گرین به طور سنتی به عنوان رنگ استفاده می شود. سالانه  جند صد کیلوتن مالاشیت گرین برای این منظور تولید می شود.

مالاشیت گرین در برابر اوومیست ساپرولگنیا که تخم ماهی را در آبزی پروری تجاری آلوده می کند، فعال است، این ماده برای درمان ساپرولگنیا استفاده شده است و به عنوان یک آنتی باکتریال استفاده می شود. این یک درمان بسیار محبوب علیه ایکتیوفتریوس مولتی فیلییس در آکواریوم های آب شیرین است.  ازاین ماده اغلب برای دستگیری سارقان و دزدان استفاده شده است. طعمه، معمولا پول، با پودر بی آب پاشیده می شود. هرکسی که پول های آلوده را مدیریت کند، متوجه می شود که با شستن دست ها، لکه سبز رنگی روی پوست ایجاد می شود که برای چند روز باقی می ماند. ساختار شیمیایی مالاشیت گرین در شکل زیر ارائه شده است:
ساختار شیمیایی مالاشیت گرین

کاربردهای مالاشیت گرین

مالاشیت سبز می تواند به عنوان رنگی برای ابریشم ، چرم و کاغذ استفاده شود. رنگ سبز مالاکیت تجاری رنگدانه ای است که در محلول گرم اسید اگزالیک حل شده و خنک می شود تا کریستال اگزالات  C23H24N2 . C2H2O4.2  به دست بیاید. مالاکیت سبز می تواند به عنوان یک عامل رنگ آمیزی بیولوژیکی برای رنگ آمیزی سلول ها یا بافت های سلولی به رنگ آبی-سبز برای تحقیقات مناسب در زیر میکروسکوپ استفاده شود. می توان از آن برای رنگ آمیزی سلول های میزبان عفونت ویروسی گیاهی ، رنگ آمیزی باکتری ها ، اسپورها و گلبول های قرمز خون و تخم  کرم های گرد استفاده کرد.

این ترکیب به عنوان معرف پلی ساکارید باکتریایی و عنوان معرف تشخیصی بالینی (اندازه گیری فسفات معدنی) استفاده می شود. مالاشیت سبز همچنین برای اندازه گیری فوتومتری گالیم ، تانتالوم و آنتیموان استفاده می شود. مالاشیت گرین همچنین برای اندازه گیری فوتومتری کاتالیزوری تنگستن ؛ آزمایش نقطه ای برای سولفیت و سریم و تنگستن ؛ به عنوان شاخص اسید و پایه ، pH 0.0 (زرد) ~ ۲.۰ (سبز) ، ۱۱.۶ (آبی-سبز) ~ ۱۴ (بی رنگ) استفاده می شود و همچنین به عنوان شاخص ردوکس استفاده می شود.



نکات ایمنی استفاده از مالاشیت گرین (خطرات سلامتی)

مالاشیت گرین یک ماده شیمیایی سمی است که از تری فنیل متان به دست می آید. این ماده هم رنگ است و هم داروی قارچ کش ، باکتری کش و انگل کش . استفاده طولانی مدت و بیش از حد آن می تواند باعث سرطان شود و کاربرد آن در بخش پرورش آبزیان ممنوع است..
 

فروش مالاشیت گرین 

فروشگاه ای آز فعال در حوزه فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی و صنعتی و لوازم و تجهیزات آزمایشگاهی است که آماده فروش مالاشیت گرین در بسته بندی های مقرون به صرفه و با کیفیت ممتاز در گریدهای صنعتی و آزمایشگاهی و از برندهای معتبر ایرانی، هندی، چینی و اروپایی به پژوهشگران، دانشگاهیان، صنایع و کارخانجات است.

 

خرید مالاشیت گرین 

جهت خرید مالاشیت گرین می توانید از بخش "افزودن به سبد خرید" اقدام به ثبت سفارش کالای مورد نظر در وبسایت کنید. از طریق واتس اپ با شماره  09925021003 نیز می توانید کالای مورد نظر را  مستقیما از شرکت خریداری کنید.

 
مشخصات فنی
نام لاتین
Malachite green
فرمول شیمیایی
C23H25ClN2
جرم مولکولی
364.911 g/mole
شرکت تولید کننده
گرید صنعتی
لطفا چند لحظه صبر نمائید

کالاهای مرتبط

})();