لطفا چند لحظه صبر نمائید
مشتریان گرامی به علت عدم فعالیت باربری ها ارسال سفارشات تا تاریخ ۲۱ اسفند ماه می باشد پس از آن در صورت ثبت سفارش پردازش سفارشات از تاریخ 14 فروردین ماه خواهد بود

لوله خونگیری غیر وکیوم CBC حاوی K2 EDTA


0.0 (0)
بدون دیگاه

گارانتی اصالت کالا
ارسال سریع به سراسر کشور
گارانتی برگشت وجه

موجود نیست
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
معرفی

معرفی و کاربرد لوله خون گیری غیر وکیوم CBC حاوی K2 EDTA

این لوله ها از پلی ‌پروپیلن شفاف ساخته شده‌ اند، یکبارمصرف می‌ باشند و می ‌توان از آنها جهت نگهداری و انتقال انواع نمونه‌ های خونی استفاده نمود. لوله‌ های آزمایش ساده در برابر اکثر اسیدها و مواد شیمیایی رایج در آزمایشگاه مقاوم هستند. این لوله ‌ها در به همراه درب و در بسته بندی متنوع در فروشگاه ای آز ارائه می گردد.

لوله خونگیری یکبار مصرف EDTA جهت جمع آوری نمونه خون برای آزمایش های هماتولوژی (hematology)، ایمونولوژی (Immunology) و اندازه گیری ترکیبات تشکیل دهنده خون استفاده می شود. این لوله ها حاوی ضد انعقاد EDTA پتاسیم دار هستند که در اثر ترکیب با یون های فلزی مانند کلسیم، مانع از انعقاد خون می شود. لوله خون گیری EDTA در دو نوع K2EDTA و K3EDTA موجود می باشد که براساس تحقیقات صورت گرفته، نمک K2EDTA به دلیل دقت بالاتر نتایج آزمون از ارجحیت بیشتری برخوردار است.
 

فروش لوله خون گیری غیر وکیوم CBC حاوی K2 EDTA

ای آز فروشگاهی فعال در حوزه فروش اینترنتی مواد شیمیایی صنعتی و آزمایشگاهی و تجهیزات آزمایشگاهی-پژوهشی است که آماده فروش لوله خونگیری غیر وکیوم CBC حاوی K2 EDTA با  بهترین قیمت و تضمین کیفیت به پژوهشگران، دانشگاهیان، صنایع و کارخانجات است.
 

خرید لوله خونگیری غیر وکیوم CBC حاوی K2 EDTA 

شما می توانید لوله خونگیری غیر وکیوم CBC حاوی K2  EDTA درب دار را با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی ای آز تهیه کنید. برای این منظور، از بخش " افزودن به سبد خرید" اقدام به ثبت سفارش کالای مورد نظر بکنید.

مشخصات فنی
جنس
پلی پروپیلن
رنگ
سفید شفاف با درب سبز رنگ
شکل ظاهری
لوله ای
حجم
2 سی سی
ابعاد
12*56
لطفا چند لحظه صبر نمائید

سال  نو مبارک با آرزوی بهترین ها

})();