لطفا چند لحظه صبر نمائید
مشتریان گرامی به علت عدم فعالیت باربری ها ارسال سفارشات تا تاریخ ۲۱ اسفند ماه می باشد پس از آن در صورت ثبت سفارش پردازش سفارشات از تاریخ 14 فروردین ماه خواهد بود

لوله آزمایش 100*16 Test tube


0.0 (0)
بدون دیگاه
تعداد :
آماده ارسال

حداکثر خرید 1000 حداقل خرید 1

2,500 تومان
موجودی ترکیبی کالا

تعداد : 1 عددی تعداد : ۳۰۰ عددی

معرفی

معرفی و کاربرد لوله آزمایش:

لوله آزمایش یا لوله نمونه، یک ظرف شیشه ای استوانه ای شفاف است که عموماً در یک انتها باز و در انتهای دیگر بسته می شود و به شکل انگشت است. از ابتدای قرن نوزدهم، لوله آزمایش برای مهار و آزمایش واکنش های مختلف در مقیاس کوچک استفاده می شود. آنها طیف گسترده ای از کاربردهای عملی در شیمی، علوم زیستی، پزشکی و غیره دارند. کف کروی به دلیل عدم وجود گوشه ها هنگام ریختن محتویات لوله آزمایش مانع از دست رفتن جرم می شود و تمیز کردن را آسان تر می کند.

فروش لوله آزمایش:

"ای آز" فروشگاهی فعال در حوزه فروش اینترنتی مواد شیمیایی صنعتی و آزمایشگاهی و تجهیزات آزمایشگاهی-پژوهشی است که آماده فروش لوله آزمایش با  بهترین قیمت و کیفیت ممتاز به پژوهشگران، دانشگاهیان، صنایع و کارخانجات است.
 

خرید لوله آزمایش:

شما می توانید لوله آزمایش را با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی "ای آز" در بسته بندی های متنوع تهیه کنید. برای این منظور، از بخش " افزودن به سبد خرید" اقدام به ثبت سفارش کالای مورد نظر بکنید.

مشخصات فنی
جنس
شیشه
رنگ
بی رنگ
لطفا چند لحظه صبر نمائید

سال  نو مبارک با آرزوی بهترین ها

})();