لطفا چند لحظه صبر نمائید

شماره ی پیام رسان ها  فقط جهت شرکت ها و فروش سازمانی 09121419192


0.0 (0)
بدون دیگاه
قطر :

گارانتی اصالت کالا
ارسال سریع به سراسر کشور
گارانتی برگشت وجه

آماده ارسال

65,000 تومان
موجودی ترکیبی کالا

قطر : 7 سانتی متر قطر : 10 سانتی متر قطر : 12 سانتی متر

معرفی

معرفی و کاربرد قیف شیشه ای آزمایشگاهی

قیف شیشه ای از ابزار پرکاربرد در آزمایشگاه ها است. این وسیله از دو بخش شامل یک مخروط انتهایی و یک گردن باریک تشکیل شده است. انواع مختلفی از قیف های شیشه ای وجود دارد که برای این کاربردهای تخصصی طراحی شده اند. قیف‌ شیشه ای اجازه می دهد که مایعات به آرامی به یک فلاسک اضافه شوند. برای جامدات، یک قیف پودری با گردن/ساقه کوتاه و پهن مناسب تر است زیرا از گرفتگی جلوگیری می کند. هنگامی که با کاغذ صافی استفاده می شود، قیف فیلتر، قیف بوخنر و هیرش می تواند برای حذف ذرات ریز از مایع در فرآیندی به نام فیلتراسیون استفاده شود. برای کاربردهای سخت‌تر، کاغذ صافی در دو مورد آخر ممکن است با فیلتر شیشه‌ای متخلخل جایگزین شود.
 

فروش قیف شیشه ای آزمایشگاهی

"ای آز" فروشگاهی فعال در حوزه فروش اینترنتی مواد شیمیایی صنعتی و آزمایشگاهی و تجهیزات آزمایشگاهی-پژوهشی است که آماده فروش قیف شیشه ای آزمایشگاهی با  بهترین قیمت و کیفیت ممتاز به پژوهشگران، دانشگاهیان، صنایع و کارخانجات است.
 

خرید قیف شیشه ای آزمایشگاهی

شما می توانید قیف شیشه ای آزمایشگاهی را با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی "ای آز" در بسته بندی های متنوع تهیه کنید. برای این منظور، از بخش " افزودن به سبد خرید" اقدام به ثبت سفارش کالای مورد نظر بکنید.

مشخصات فنی
نام لاتین
Separatory funnel
جنس
شیشه بوروسیلیکاتی
نام های مترادف
قیف جدا کننده
رنگ
بی رنگ
لطفا چند لحظه صبر نمائید