لطفا چند لحظه صبر نمائید

شماره ی پیام رسان ها  فقط جهت شرکت ها و فروش سازمانی 09121419192

7705-08-0:CAS No

فریک کلرید (کلرید آهن III) (قطران شیمی) Iron(III) chloride


0.0 (0)
بدون دیگاه
بسته بندی :

مناسب مدارس، کارهای آزمایشگاهی، کارگاهی، صنایع و کارخانجات
ارسال به سراسر کشور

آماده ارسال

240,000 تومان
موجودی ترکیبی کالا

بسته بندی : 500 گرمی

کالاهای مشابه

معرفی

معرفی فریک کلراید (کلرید آهن III )

کلرید آهن (III ) که کلرید فریک یا کلروفریک نیز نامیده می شود، یک ترکیب شیمیایی در مقیاس صنعتی با فرمول FeCl3 و با عنصر آهنی در حالت اکسیداسیون +۳ است. کلرید آهن(III) از ترکیب مستقیم گاز کلر با آهن در شرایط حرارت مناسب و یا از ترکیب هیدروکلریک اسید با آهن و اکسید کردن کلرید آهن(II) تهیه شده با گاز کلر و یا از ترکیب آهن با کلرید آهن(III) و اکسیدکردن مجدد آن با گاز کلر بدست می‌آید . کلرید آهن (III) در شکل طبیعی خود بسیار کم دیده شده است، شکل معدنی و طبیعی آن molysite نام دارد و به انواع زیر طبقه‌بندی می‌شود: پودر خشک (بدون آب تبلور) و کریستال ۶ آبه (FeCl3.6H2O). رنگ کلراید آهن به زاویه دید بستگی دارد: با نور منعکس شده بلورها سبز تیره مایل به سیاه به نظر می رسند، اما با نور منتقل شده به رنگ قرمز-بنفش به نظر می رسند، در واقع، این ترکیب شیمیایی در حالت خشک خود به رنگ سیاه مایل به سبز تیره و در حالت آبدار به رنگ زرد شناخته می شود.

کاربرد فریک کلراید (کلرید آهن III )

  • از کلرید آهن (III) در تصفیه فاضلاب و تولید آب آشامیدنی به عنوان منعقد کننده و لخته کننده استفاده می شود. این ماده می تواند در آب کمی بازی با یون هیدروکسید واکنش می دهد و یک هیدروکسید آهن (III) یا همان (FeO (OH  تشکیل می دهد، که می تواند مواد معلق را از بین ببرد.
  • این ماده همچنین به عنوان ماده شستشو در هیدرومتالورژی کلرید، به عنوان مثال در تولید Si از FeSi (فرآیند Silgrain) استفاده می شود. یکی دیگر از کاربردهای مهم کلرید آهن (III)، اچ کردن مس در واکنش ردوکس دو مرحله ای به کلرید مس (I) و سپس به کلرید مس (II) در تولید صفحه های مدار چاپی است.
  • کلرید آهن (III) همچنین به عنوان کاتالیزور برای واکنش اتیلن با کلر، تشکیل اتیلن دی کلرید (۱،۲-دی کلرواتان)، یک ماده شیمیایی مهم در تولید، که عمدتا برای تولید صنعتی وینیل کلراید و مونومر برای ساخت PVC استفاده می شود، به کار رود.


کاربرد فریک اسید قطران شیمی

  • مناسب برای مدارس (اهداف آموزشی)
  • مناسب دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی
  • مناسب صنایع و کارخانجات
  • مناسب صنایع خانگی و کارگاهی


فروش فریک کلراید (کلرید آهن III ) قطران شیمی

فروشگاه ای آز فعال در حوزه فروش اینترنتی مواد شیمیایی آزمایشگاهی و صنعتی و لوازم و تجهیزات آزمایشگاهی است که آماده فروش فریک کلراید (کلرید آهن III ) در بسته بندی های مقرون به صرفه و با کیفیت ممتاز در گرید آموزشی و آزمایشگاهی و از برندهای معتبر ایرانی، هندی، چینی و اروپایی به مدارس، دانشگاه ها، مراکز تحقیقاتی، صنایع و کارخانجات است.


خرید فریک کلراید (کلرید آهن III ) قطران شیمی

کاربر موظف است پیش از اقدام به خرید این کالا، صفحه قوانین و مقررات وبسایت را مطالعه کند. جهت خرید فریک کلراید (کلرید آهن III ) می توانید از بخش "افزودن به سبد خرید" اقدام به ثبت سفارش کالای مورد نظر در وبسایت کنید. از طریق واتس اپ، ایتا، روبیکا با شماره 09925021003 نیز می توانید کالای مورد نظر را مستقیما از شرکت خریداری کنید.
مشخصات فنی
CAS Number
7705-08-0
نام لاتین
Iron(III) chloride
فرمول شیمیایی
FeCl3
جرم مولکولی
162.204 g/mole
گرید
Extra pure
شرکت تولید کننده
قطران شیمی
لطفا چند لحظه صبر نمائید

کالاهای مرتبط