لطفا چند لحظه صبر نمائید

شماره ی پیام رسان ها  فقط جهت شرکت ها و فروش سازمانی 09121419192


0.0 (0)
بدون دیگاه

عینک آزمایشگاهی با محافظت کامل دور چشم
گارانتی اصالت کالا
ارسال سریع به سراسر کشور
گارانتی برگشت وجه

آماده ارسال

23,000 تومان
معرفی

معرفی و کاربرد عینک محافظ آزمایشگاهی:

تحقیقات نشان می دهد که احتمال آسیب به چشم در بسیاری از محیط ها و مشاغل وجود دارد. با این حال، در برخی از محیط های کاری، احتمال این خطر به مراتب بیشتر می شود. طبق بررسی های صورت گرفته، نیمی از این آسیب ها در صنعت و در فرآیند تولید اتفاق می افتد. علاوه بر این، لوله کش ها، مکانیک ها، مونتاژکارها و افراد شاغل در صنعت ساخت و ساز نیز در معرض خطر  آسیب های چشمی قرار می گیرند. اغلب این آسیب ها بدلیل برخورد اشیا به چشم و بخشی از آن نیز بدلیل قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی و مایعات خطرناک اتفاق می افتد. البته علاوه بر این، احتمال آسیب به چشم در محیط خانه و هنگام کار با ابزار برقی، مواد شیمیایی و … نیز وجود دارد.

طی تحقیقات صورت گرفته، استفاده از عینک محافظ چشم مناسب، تا میزان ۹۰ درصد می تواند از آسیب های چشمی جلوگیری کند. استفاده از انواع عینک ایمنی یا عینک محافظ، علاوه بر اینکه از چشم شما محافظت می کند، در هزینه های مربوط به درمان آسیب های چشمی نیز به شدت صرفه جویی می نماید.
 

فروش عینک محافظ آزمایشگاهی:

"ای آز" فروشگاهی فعال در حوزه فروش اینترنتی مواد شیمیایی صنعتی و آزمایشگاهی و تجهیزات آزمایشگاهی-پژوهشی است که آماده فروش عینک محافظ آزمایشگاهی با  بهترین قیمت و کیفیت ممتاز  به پژوهشگران، دانشگاهیان، صنایع و کارخانجات است.
 

خرید عینک محافظ آزمایشگاهی:

شما می توانید عینک محافظ آزمایشگاهی را با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی "ای آز" تهیه کنید. برای این منظور، از بخش " افزودن به سبد خرید" اقدام به ثبت سفارش کالای مورد نظر بکنید.
مشخصات فنی
جنس
پلاستیک نرم
نام لاتین
Lab Safety Goggle
نام های مترادف
عینک محافظ عینک آزمایشگاه عینک سنگ زنی
رنگ
سبز سفید
شرکت تولید کننده
چین
توضیحات
ضد بخار
لطفا چند لحظه صبر نمائید
})();