لطفا چند لحظه صبر نمائید
مشتریان گرامی به علت عدم فعالیت باربری ها ارسال سفارشات تا تاریخ ۲۱ اسفند ماه می باشد پس از آن در صورت ثبت سفارش پردازش سفارشات از تاریخ 14 فروردین ماه خواهد بود

0.0 (0)
بدون دیگاه
قطر :
آماده ارسال

موجود در انبار

15,000 تومان
موجودی ترکیبی کالا

قطر : 6 سانتی متر قطر : 8 سانتی متر قطر : 10 سانتی متر قطر : 12 سانتی متر قطر : 15 سانتی متر

معرفی

معرفی و کاربرد شیشه ساعت آزمایشگاهی

شیشه ساعت آزمایشگاهی یک تکه شیشه مقعر مدور است که در شیمی به عنوان سطحی برای تبخیر مایع، نگه داشتن جامدات در حین وزن کردن، برای گرم کردن مقدار کمی ماده و به عنوان پوششی برای بشرها استفاده می شود. کاربرد دوم عموماً برای جلوگیری از ورود گرد و غبار یا سایر ذرات به داخل بشر به کار می رود. شیشه ساعت به طور کامل بشر را آب بندی نمی کند، بنابراین تبادل گاز همچنان رخ می دهد.

هنگامی که به عنوان سطح تبخیر استفاده می شود، شیشه ساعت آزمایشگاهی امکان مشاهده دقیق رسوبات یا تبلور را فراهم می کند و می توان آن را روی سطحی با رنگ متضاد قرار داد تا دید کلی را بهبود بخشد. همچنین گاهی اوقات از شیشه ساعت برای پوشاندن یک لیوان ویسکی، برای متمرکز کردن عطرهای موجود در لیوان و جلوگیری از ریختن ویسکی هنگام چرخاندن ویسکی استفاده می شود. دلیل نام گذاری شیشه ساعت به این دلیل است که شبیه شیشه ای است که برای جلوی ساعت های جیبی قدیمی استفاده می شود. 
 

فروش شیشه ساعت آزمایشگاهی

"ای آز" فروشگاهی فعال در حوزه فروش اینترنتی مواد شیمیایی صنعتی و آزمایشگاهی و تجهیزات آزمایشگاهی-پژوهشی است که آماده فروش شیشه ساعت آزمایشگاهی با  بهترین قیمت و کیفیت ممتاز به پژوهشگران، دانشگاهیان، صنایع و کارخانجات است.
 

خرید شیشه ساعت آزمایشگاهی

شما می توانید شیشه ساعت آزمایشگاهی را با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی "ای آز" در بسته بندی های متنوع تهیه کنید. برای این منظور، از بخش " افزودن به سبد خرید" اقدام به ثبت سفارش کالای مورد نظر بکنید.

مشخصات فنی
لطفا چند لحظه صبر نمائید

سال  نو مبارک با آرزوی بهترین ها

})();