لطفا چند لحظه صبر نمائید

شماره ی پیام رسان ها  فقط جهت شرکت ها و فروش سازمانی 09121419192

سیلیکاژل گرانول (2 الی 5 میلی متری) (دکتر مجللی) Silica gel


0.0 (0)
بدون دیگاه
بسته بندی :

خریدار موظف است کلیه دستورالعمل های استعمال مربوطه را مطالعه و با اطلاع کافی آن را خریداری کند.
از بلیعدن، تماس با پوست و استنشاق خودداری کنید.
ارسال به سراسر کشور
تضمین کیفیت کالا

آماده ارسال

640,000 تومان
موجودی ترکیبی کالا

بسته بندی : 1 کیلوگرمی

معرفی

معرفی و کاربرد سیلیکاژل

سیلیکاژل یک ماده پلیمری سه‌بعدی و متخلخل است که از واحدهای چهار وجهی دی‌اکسید سیلیسیم ساخته می‌شود. این ماده ی رطوبت گیر می تواند به صورت گرانول (کروی) و یا پرک باشد. سیلیکاژل با برقراری پیوندهای هیدروژنی سبب جذب آب، الکل، گروه های آمینی، فنول‌ها و … می‌شود. مزیت این ماده نسبت به زئولیت و آلومینا (که مواد جاذب هستند) ظرفیت جذب کنندگی در دماهای پائین است و این موضوع باعث شده که کاربرد بیشتری داشته باشد و در محیط‌هایی با دمای پائین و میزان فشار بخار آب متوسط به خوبی فرایند جذب را انجام دهد.

این ماده نمی سوزد و به طور عمومی، غلظت های بالای گرد و غبار آن ممکن است سبب سرفه و تحریکات مختصر و زودگذر شود. انتظار نمی‌رود این ماده سبب تحریکات پوستی شود  ولی ممکن است در اثر وارد شدن ذرات جامد این ماده به چشم، تحریکاتی از قبیل ریزش اشک، سوسو زدن و درد مختصر و زودگذری پیش آید همچنین سیلیکاژل در مقایسه با سیلیکا سمیت بسیار پایینی از راه خوراکی دارد. خوردن این ماده در مواجه های شغلی متداول نمی باشد. کاربرد های سیلیکاژل بسیار متنوع می باشد و صنایع بسیاری از این ماده به عنوان رطوبت گیر استفاده می کنند.

 


فروش سیلیکاژل دکتر مجللی

"ای آز" فروشگاهی فعال در حوزه فروش اینترنتی مواد شیمیایی آزمایشگاهی-صنعتی و ملزومات و تجهیزات آزمایشگاهی-پژوهشی می باشد که آماده فروش سیلیکاژل با  بهترین قیمت و کیفیت ممتاز در گرید های مختلف آزمایشگاهی، غذایی و صنعتی از معتبرترین منابع چینی، هندی و اروپایی در بسته بندی های: 5 گرمی، 10 گرمی، 25 گرمی، 50 گرمی، 100 گرمی، 250 گرمی، 500 گرمی، 1 کیلو و 25 کیلویی به پژوهشگران، دانشگاهیان، صنایع و کارخانجات است.
 

خرید سیلیکاژل دکتر مجللی

شما می توانید سیلیکاژل دکتر مجللی را با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی ای آز در بسته بندی های متنوع تهیه کنید. برای این منظور، از بخش " افزودن به سبد خرید" اقدام به ثبت سفارش کالای مورد نظر بکنید.

 
مشخصات فنی
CAS Number
112926-00-8
نام لاتین
Silica gel
فرمول شیمیایی
SiO2
گرید
Lab
شرکت تولید کننده
دکتر مجللی
لطفا چند لحظه صبر نمائید