لطفا چند لحظه صبر نمائید

شماره ی پیام رسان ها  فقط جهت شرکت ها و فروش سازمانی 09121419192

CAS No:10034-99-8

سولفات منیزیم 7 آبه (نوترون) Extra pure, Magnesium sulfate


0.0 (0)
بدون دیگاه
بسته بندی :

به علت ماهیت شیمیایی کالا، خریدار موظف است کلیه دستورالعمل های مربوطه را مطالعه و با اطلاعات کافی آن را خریداری کند.
گارانتی اصالت کالا
ارسال سریع به سراسر کشور
گارانتی برگشت وجه

آماده ارسال

370,000 تومان
موجودی ترکیبی کالا

بسته بندی : 1 کیلوگرمی

معرفی

معرفی و کاربرد سولفات منیزیم

سولفات منیزیم با فرمول شیمیایی MgSO۴  یک نمک معدنی است که اغلب به صورت هپتاهیدرات وجود دارد. سولفات منیزیم ترکیب شیمیایی از اکسیژن، گوگرد و منیزیم می‌باشد. یکی از مهم‌ترین کاربردهای این ماده در پزشکی و کشاورزی و همچنین داروسازی می‌باشد. سولفات منیزیم به طور طبیعی در آب دریا و چشمه‌های معدنی وجود دارد. سولفات منیزیم به‌صورت بلورهای بی‌رنگ یا سفید می‌باشد. دارای طعم خنک‌کننده، شور و تلخ است. در آب سریع حل می‌شود و در اتانول (الکل) نامحلول است. نام‌های دیگر این ماده شیمیایی، نمک منیزیم و نمک اپسوم و نمک حمام می‌باشد. 

این ماده شیمیایی کاربردهای پزشکی و خانگی زیادی دارد و به عنوان  نمک حمام، در محصولات زیبایی، داروهای ضد تشنج ، شل کننده های عضلانی، ملین ها و الکترولیت ها استفاده می شود. این ماده کاربردهای صنعتی مهمی به عنوان ماده سفید کننده، خشک کن، جاذب و غیره است. این ماده همچنین به عنوان منعقد کننده لاستیک و پلاستیک  و در ساخت اسید سیتریک و نمک  های منیزیم مانند استات منیزیم کاربرد دارد. 

در کشاورزی برای افزایش مقدار منیزیم یا گوگرد در خاک استفاده می شود. این ماده بیشتر برای  گیاهان گلدانی یا گیاهان دچار فقر منیزیم مانند سیب زمینی، گوجه فرنگی، هویج، فلفل، درختان لیمو و گل رز استفاده می شود. وجود منیزیم در آکواریوم برای تثبیت یون‌ها در آب‌های شور و جلوگیری از رسوب به‌صورت کلسیم کربنات استفاده می‌شود. سولفات منیزیم برای ثابت نگه‌داشتن غلظت منیزیم در آکواریوم‌های که مرجان سنگی دارند بیشتر استفاده می‌شود.
 

فروش سولفات منیزیم

"ای آز" فروشگاهی فعال در حوزه فروش اینترنتی مواد شیمیایی آزمایشگاهی-صنعتی و ملزومات و تجهیزات آزمایشگاهی-پژوهشی می باشد که آماده فروش سولفات منیزیم با  بهترین قیمت و کیفیت ممتاز در گرید های مختلف آزمایشگاهی، غذایی و صنعتی از معتبرترین منابع چینی، هندی و اروپایی در بسته بندی های: 5 گرمی، 10 گرمی، 25 گرمی، 50 گرمی، 100 گرمی، 250 گرمی، 500 گرمی، 1 کیلو و 25 کیلویی به پژوهشگران، دانشگاهیان، صنایع و کارخانجات است.
 

خرید سولفات منیزیم

شما می توانید سولفات منیزیم را با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی "ای آز" در بسته بندی های متنوع تهیه کنید. برای این منظور، از بخش " افزودن به سبد خرید" اقدام به ثبت سفارش کالای مورد نظر بکنید.

 
مشخصات فنی
CAS Number
10034-99-8
نام لاتین
Magnesium sulfate
فرمول شیمیایی
MgSO4
جرم مولکولی
246.47 g/mole
نام های مترادف
Monobasic potassium phosphate
محلولیت
محلول در آب
شکل ظاهری
پودر کریستالی سفید رنگ
گرید
Extra pure
شرکت تولید کننده
نوترون
لطفا چند لحظه صبر نمائید
})();