لطفا چند لحظه صبر نمائید
مشتریان گرامی به علت عدم فعالیت باربری ها ارسال سفارشات تا تاریخ ۲۱ اسفند ماه می باشد پس از آن در صورت ثبت سفارش پردازش سفارشات از تاریخ 14 فروردین ماه خواهد بود
CAS No:7758-99-8

سولفات مس 5 آبه (دکتر مجللی) Copper (II) sulfate


0.0 (0)
بدون دیگاه
بسته بندی :

نام های مترادف: گوهر آبی، زاج کبود، کات کبود
خریدار موظف است کلیه دستورالعمل های مربوطه را مطالعه و با اطلاعات کافی آن را خریداری کند.
گارانتی اصالت کالا
ارسال سریع به سراسر کشور
گارانتی برگشت وجه

آماده ارسال از 1 روز کاری آینده

650,000 تومان
موجودی ترکیبی کالا

بسته بندی : 1 کیلوگرمی

معرفی

معرفی و کاربرد سولفات مس

سولفات مس، یک نمک معدنی است که به طور گسترده در صنایع مختلف نظیر کشاورزی، تولید مواد شیمیایی، داروسازی و آزمایشگاه های تحقیقاتی به کار می رود. این نمک معدنی شامل مس دو ظرفیتی است که با نام زاج یا کات کبود نیز شناخته می شود و معمولاً به رنگ آبی تیره وجود دارد. فرآیند انحلال این نمک در آب، یک واکنش گرمازا است.

سولفات مس، همچنین به عنوان سیتلیول سالزبورگ، سیتیویل رومی، مسیم آبی یا آبی رنگ، یک ترکیب شیمیایی از مس، سولفور و اکسیژن است. یک ماده غیر معدنی کریستالی با بوی نامطبوع، آبی رنگ، بسیار سمی است و کار کردن با آن ایمن نیست. این محصول به صورت صنعتی به وسیله فلز مس با اسید سولفوریک با غلظت گرم یا اکسید آن با اسید سولفوریک رقیق تولید می شود. برای استفاده در آزمایشگاه، سولفات مس معمولا خریداری می شود. فرم بی آب، به عنوان یک ماده معدنی نادر شناخته شده به عنوان کلکسیانیت تشکیل می شود. سولفات مس در طبیعت به عنوان کلکتانت (پنتاهیدرات) رخ می دهد.

سولفات مس یک ترکیب همه کاره، انعطاف پذیر و موثر است که در کاربردهای بی شماری کامل می شود.استفاده اصلی آن در زمینه کشاورزی است که به صورت گسترده انجام می شود، و تا یک نسل یا پیش از آن، در مورد استفاده ی آن تنها در صنعت به عنوان رطوبت برای رنگرزی و آبکاری صحبت شده بوده است. صنعت فیبر از آن برای ایجاد الیاف مصنوعی استفاده می کند. در صنایع فلزی سولفات مس در پالایش مسی استفاده می شود.
 

فروش سولفات مس

"ای آز" فروشگاهی فعال در حوزه فروش اینترنتی مواد شیمیایی آزمایشگاهی-صنعتی و ملزومات و تجهیزات آزمایشگاهی-پژوهشی می باشد که آماده فروش سولفات مس با  بهترین قیمت و کیفیت ممتاز در گرید های مختلف آزمایشگاهی، غذایی و صنعتی از معتبرترین منابع چینی، هندی و اروپایی در بسته بندی های: 5 گرمی، 10 گرمی، 25 گرمی، 50 گرمی، 100 گرمی، 250 گرمی، 500 گرمی، 1 کیلو و 25 کیلویی به پژوهشگران، دانشگاهیان، صنایع و کارخانجات است.
 

خرید سولفات مس

شما می توانید سولفات مس را با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی "ای آز" در بسته بندی های متنوع تهیه کنید. برای این منظور، از بخش " افزودن به سبد خرید" اقدام به ثبت سفارش کالای مورد نظر بکنید.

 
مشخصات فنی
CAS Number
7758-99-8
نام لاتین
Copper(II) sulfate
فرمول شیمیایی
CuSO4·5H2O
جرم مولکولی
249.685 g/mole
دمای ذوب
110 °C
محلولیت
محلول در آب
شکل ظاهری
پودر آبی
گرید
Extra pure
شرکت تولید کننده
دکتر مجللی
لطفا چند لحظه صبر نمائید

سال  نو مبارک با آرزوی بهترین ها

})();