لطفا چند لحظه صبر نمائید

شماره ی پیام رسان ها  فقط جهت شرکت ها و فروش سازمانی 09121419192

CAS No:81-07-2

سدیم ساخارین Extra pure (نوترون) Saccharin


0.0 (0)
بدون دیگاه
بسته بندی :

خریدار موظف است کلیه دستورالعمل های مربوطه را مطالعه و با اطلاعات کافی آن را خریداری کند.
گارانتی اصالت کالا
ارسال سریع به سراسر کشور
گارانتی برگشت وجه

آماده ارسال از 1 روز کاری آینده

970,000 تومان
موجودی ترکیبی کالا

بسته بندی : 1 کیلوگرمی

معرفی

معرفی و کاربرد سدیم ساخارین

سدیم ساخارین یکی از نمک های پرکاربرد است که به واسطه طعم شیرینی که دارد در تولید مواد غذایی و دارویی مورد استفاده قرار می گیرد. از دیگر موارد مصرف این ترکیب استفاده در صنایع آبکاری، خمیر دندان ها و مواد غذایی است. سدیم ساخارین یک شیرین‌کننده ساخته‌شده در آزمایشگاه است. این ماده در آزمایشگاه‌های پیشرفته با اکسیداسیون مواد و عناصر شیمیایی از جمله انیدرید فتالیک، تولید می‌شود. شکل ظاهری این ماده شبیه شکر معمولی است و به شکل بلوره‌های سفید ریزی خودنمایی می‌کند. ساخارین یک جایگزین مناسب برای قندهای خوراکی است؛ و چون در ساختار آن هیچ نوع کربوهیدراتی به کار نرفته است. برخی مضرات قندهای خوراکی را ندارد. یک از نکات جالب‌توجه درباره سدیم ساخارین این است که این ماده پانصد برابر شکر معمولی خاصیت شیرین کنندگی دارد؛ و همین عامل باعث شده که مقدار کمی از آن برای شیرین کردن مقادیر زیادی از محصولات کافی باشد. اغلب صنایع غذایی ترجیح می‌دهند که در محصولات خود ساخارین را به کار ببرند چون دارای دوام و پایداری بسیار بالایی است؛ و خطرات کمتری را برای مواد خوراکی ایجاد می‌کند.​
  • این ماده در صنایع آبکاری به عنوان یک افزودنی در مایعات و چسب فلزکاری مفید است.
  • E954 می تواند در خمیر دندان و دهان شویه استفاده شود و در انواع غذا ها و نوشیدنی ها به عنوان شیرین کننده و تثبیت کننده غیر مغذی بکار برده شود.
  • صنعت دارویی از این نمک به عنوان پوشش روی دارو استفاده می کند. قرص های مولتی ویتامین و قرص های جویدنی اغلب حاوی مقداری از آن هستند تا طعم آنها را بهبود بخشد.
 

فروش سدیم ساخارین

"ای آز" فروشگاهی فعال در حوزه فروش اینترنتی مواد شیمیایی آزمایشگاهی-صنعتی و ملزومات و تجهیزات آزمایشگاهی-پژوهشی می باشد که آماده فروش سدیم ساخارین با  بهترین قیمت و کیفیت ممتاز در گرید های مختلف آزمایشگاهی، غذایی و صنعتی از معتبرترین منابع چینی، هندی و اروپایی در بسته بندی های: 5 گرمی، 10 گرمی، 25 گرمی، 50 گرمی، 100 گرمی، 250 گرمی، 500 گرمی، 1 کیلو و 25 کیلویی به پژوهشگران، دانشگاهیان، صنایع و کارخانجات است.
 

خرید سدیم ساخارین

شما می توانید سدیم ساخارین را با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی "ای آز" در بسته بندی های متنوع تهیه کنید. برای این منظور، از بخش " افزودن به سبد خرید" اقدام به ثبت سفارش کالای مورد نظر بکنید.

 
مشخصات فنی
CAS Number
81-07-2
نام لاتین
Saccharin
فرمول شیمیایی
C7H5NO3S
جرم مولکولی
183.18 g/mole
دمای ذوب
228 °C
محلولیت
محلول در آب
شکل ظاهری
پودر کریستالی سفید رنگ
گرید
Extra pure
شرکت تولید کننده
نوترون
لطفا چند لحظه صبر نمائید