لطفا چند لحظه صبر نمائید

شماره ی پیام رسان ها  فقط جهت شرکت ها و فروش سازمانی 09121419192

CAS No:7558-80-7

سدیم دی هیدروژن فسفات (نوترون) Monosodium phosphate (MSP) (Extra pure)


0.0 (0)
بدون دیگاه
بسته بندی :

به علت ماهیت شیمیایی کالا، خریدار موظف است کلیه دستورالعمل های مربوطه را مطالعه و با اطلاعات کافی آن را خریداری کند.
گارانتی اصالت کالا
ارسال سریع به سراسر کشور
گارانتی برگشت وجه

آماده ارسال

490,000 تومان
موجودی ترکیبی کالا

بسته بندی : 1 کیلوگرمی

معرفی

معرفی و کاربرد سدیم دی هیدروژن فسفات

سدیم دی هیدروژن فسفات یا همون مونو سدیم فسفات (MSP) که فرمول دی هیدروژن فسفات NaH۲PO۴ است به صورت پودر سفید رنگ، ترکیب معدنی از سدیم با یک آنیون دی هیدروژن فسفات می باشد و به عنوان معمول ترین ترکیب فسفات سدیم در صنعت کارایی دارد. سدیم دی هیدروژن فسفات به سه شکل بدون آب، مونو و دی هیدراته موجود است. سنتز سدیم دی هیدروژن فسفات با خنثی سازی جزئی اسید فسفریک انجام می شود. حرارت دادن این نمک بالاتر از دمای ۱۶۹ درجه سانتیگراد باعث می شود این ماده به اسید سدیم پیرو فسفات تبدیل شود و تولید نمک با خنثی‌سازی جزئی اسید فسفریک به دست می‌آید.

سدیم دی هیدروژن فسفات به عنوان مکمل غذایی در خوراک حیوانات و قرص ها و در ترکیب خمیر دندان ها و تصفیه آب کاربرد مهمی دارد. برای شناسایی حضور یون های منیزیم در نمک ها از MSP استفاده می کنند. تشکیل رسوب سفید با اضافه کردن آمونیوم کلرید، آمونیوم هیدروکسید و مونو سدیم فسفات به محلول رقیق هیدروکلریک اسید نشان دهنده حضور یون های منیزیم است. همچنین در  صنایع غذایی و  تصفیه کاربرد دارد. در تهیه برخی از سرامیک های لعاب شیشه ای، لعاب کاری و در دباغی چرم، صنایع نساجی، چاپ، شوینده ها و بافرسازی استفاده می شود. همچنین در تولید لاستیک و چاپ عکس کاربرایی های زیادی دارد.
 

فروش سدیم دی هیدروژن فسفات

"ای آز" فروشگاهی فعال در حوزه فروش اینترنتی مواد شیمیایی آزمایشگاهی-صنعتی و ملزومات و تجهیزات آزمایشگاهی-پژوهشی می باشد که آماده فروش سدیم دی هیدروژن فسفات با  بهترین قیمت و کیفیت ممتاز در گرید های مختلف آزمایشگاهی، غذایی و صنعتی از معتبرترین منابع چینی، هندی و اروپایی در بسته بندی های: 5 گرمی، 10 گرمی، 25 گرمی، 50 گرمی، 100 گرمی، 250 گرمی، 500 گرمی، 1 کیلو و 25 کیلویی به پژوهشگران، دانشگاهیان، صنایع و کارخانجات است.
 

خرید سدیم دی هیدروژن فسفات

شما می توانید سدیم دی هیدروژن فسفات را با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی "ای آز" در بسته بندی های متنوع تهیه کنید. برای این منظور، از بخش " افزودن به سبد خرید" اقدام به ثبت سفارش کالای مورد نظر بکنید.

 
مشخصات فنی
CAS Number
7558-80-7
نام لاتین
Monosodium phosphate
فرمول شیمیایی
NaH2PO4
جرم مولکولی
119.98 g/mole
نام های مترادف
Monobasic sodium phosphate; sodium dihydrogen phosphate; sodium biphosphate
محلولیت
محلول در آب
شکل ظاهری
پودر سفید
گرید
Extra pure
شرکت تولید کننده
نوترون
لطفا چند لحظه صبر نمائید