لطفا چند لحظه صبر نمائید

شماره ی پیام رسان ها  فقط جهت شرکت ها و فروش سازمانی 09121419192

CAS No:16940-66-2

سدیم بورهیدرید Extra pure (نوترون) Sodium borohydride


0.0 (0)
بدون دیگاه
بسته بندی :

خریدار موظف است کلیه دستورالعمل های مربوطه را مطالعه و با اطلاعات کافی آن را خریداری کند.
گارانتی اصالت کالا
ارسال سریع به سراسر کشور
گارانتی برگشت وجه

آماده ارسال

2,400,000 تومان
موجودی ترکیبی کالا

بسته بندی : 100 گرمی بسته بندی : 500 گرمی

معرفی

معرفی و کاربرد سدیم بورهیدرید

سدیم بوروهیدرید که با نامهای سدیم تتراهیدروبورات و سدیم تتراهیدریدبورات شناخته می شود یک ترکیب معدنی با فرمول NaBH₄ است. این ماده جامدی سفیدرنگ است که معمولاً بصورت پودری است و دارای سه فاز شناخته شده آلفا، گاما و بتا است که فاز آلفا آن در دمای اتاق پایدار است. سدیم بوروهیدرات را می توان از واکنش سدیم هیدرید با تری متیل بورات در دمای 250-270 درجه سانتی گراد بدست آورد. این ماده قابل حل در الکل، برخی اترها و حتی آب است. سدیم بورهیدرید یک ترکیب بدون بو است و اغلب به صورت پودر و گاهی به صورت کلوخ دیده می شود. این ترکیب می‌تواند از طریق تبلور مجدد دیگلایم (دو متوکسیتل اتر) در دمای 50 درجه سانتی‌گراد بدست آید. سدیم بورهیدرید در محلول‌های آبی خنثی و یا اسیدی تجزیه می‌شود اما در pH معادل 14 پایدار است.

اصلی‌ترین کاربرد سدیم بورهیدرید در تولید سدیم دی تیونیت (جوهر قند) از سولفور دی اکسید است. سدیم دی تیونیت به عنوان ماده‌ی سفیدکننده در خمیر چوب و صنایع رنگرزی به کار می‌رود. سدیم بوروهیدرید بعنوان یک معرف احیاکننده ملایم قادر به احیای گروهی از ترکیبات کربونیلی شامل آلدهیدها و کتون هاست. در آزمایشگاههای شیمی سدیم بوروهیدرید غالباً بعنوان یک عامل کاهنده مورداستفاده قرار میگیرد. سدیم بورهیدرید منبع نمک های بورانت است که می‌توانند خوررنده باشند؛ همچنین حاوی هیدروژن و دی‌بوران است که قابل اشتعال هستند.
 

فروش سدیم بورهیدرید

"ای آز" فروشگاهی فعال در حوزه فروش اینترنتی مواد شیمیایی آزمایشگاهی-صنعتی و ملزومات و تجهیزات آزمایشگاهی-پژوهشی می باشد که آماده فروش سدیم بورهیدرید با  بهترین قیمت و کیفیت ممتاز در گرید های مختلف آزمایشگاهی، غذایی و صنعتی از معتبرترین منابع چینی، هندی و اروپایی در بسته بندی های: 5 گرمی، 10 گرمی، 25 گرمی، 50 گرمی، 100 گرمی، 250 گرمی، 500 گرمی، 1 کیلو و 25 کیلویی به پژوهشگران، دانشگاهیان، صنایع و کارخانجات است.
 

خرید سدیم بورهیدرید

شما می توانید سدیم بورهیدرید را با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی "ای آز" در بسته بندی های متنوع تهیه کنید. برای این منظور، از بخش " افزودن به سبد خرید" اقدام به ثبت سفارش کالای مورد نظر بکنید.

 
مشخصات فنی
CAS Number
16940-66-2
نام لاتین
Sodium borohydride
فرمول شیمیایی
NaBH4
جرم مولکولی
37.83 g/mole
دمای ذوب
400 °C
محلولیت
محلول در آب
شکل ظاهری
پودر کریستالی سفید
گرید
Extra pure
شرکت تولید کننده
نوترون
لطفا چند لحظه صبر نمائید