لطفا چند لحظه صبر نمائید

                                                                                                                                                  شماره ی پیام رسان ها  فقط جهت شرکت ها و فروش سازمانی 09121419192


0.0 (0)
بدون دیگاه
بسته بندی :

به علت ماهیت شیمیایی کالا، خریدار موظف است کلیه دستورالعمل های مربوطه را مطالعه و با اطلاعات کافی آن را خریداری کند.
گارانتی اصالت کالا
ارسال سریع به سراسر کشور
گارانتی برگشت وجه

آماده ارسال از 1 روز کاری آینده

550,000 تومان
موجودی ترکیبی کالا

بسته بندی : 500 گرمی

معرفی

معرفی و کاربرد سدیم بنزوات

بنزوات سدیم یک ماده نگهدارنده است که معمولاً در مرباها، نوشیدنی ها، سالادها و ترشی های آماده استفاده می شود (غذاهایی که دارای PH اسیدی هستند). از مواد نگهدارنده شیمیایی مانند بنزوات سدیم به طور مکرر در غذاهای فرآوری شده استفاده می شود تا از رشد باکتری ها، مخمر یا سایر میکروارگانیسم های ناخواسته که می توانند باعث فساد مواد غذایی شوند، جلوگیری کند. وقتی بنزوات سدیم با آب ترکیب شود، اسید بنزوئیک تولید می شود. اسید بنزوئیک فرم فعال این ماده نگهدارنده است که از مواد غذایی محافظت می کند. اسید بنزوئیک همچنین به طور طبیعی در برخی از میوه ها مانند زغال اخته، آلو و سیب یافت می شود.

سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) بنزوات سدیم را به طور گسترده مورد مطالعه قرار داده و اعلام کرده است که مصرف آن در مقادیر موجود در رژیم های غذایی طبیعی، بی خطر است. این ترکیب با توجه به موارد مصرف بازار گسترده ای دارد و قیمت خرید و فروش آن در بازار بسته به کیفیت و اندازه بسته بندی متفاوت است. سدیم بنزوات نمک سدیم بنزوئیک اسید است که به جزء خوراکی ها در مواد آرایشی، دستمال مرطوب کودک و خمیر دندان استفاده می شود. همچنین برای جلوگیری از خوردگی در خنک کننده های موتورهای اتومبیل استفاده می شود. به دلیل خاصیت نگهدارنده و ضد قارچ این ماده غالباً در پاک کننده های مبلمان، پاک کننده های کاسه توالت، ژل های شوینده و ظرفشویی، محصولات تمیز کننده فرش، پاک کننده های تودوزی و پاک کننده های ماشین ظرفشویی استفاده می شود. ساختار مولکولی سدیم بنزوات در شکل زیر ارائه شده است:

 


کاربرد سدیم بنزوات در صنعت

از بنزوات سدیم نیز در صنعت به طور گسترده و با هدف جلوگیری از خوردگی فلزات استفاده می شود. همچنین به عنوان استابلایزر در پردازش عکس و نیز بهبود قدرت و استحکام برخی از محصولات پلاستیکی کاربرد دارد. بنزوات سدیم را می توان در مواد آتش بازی پیدا کرد. این ترکیب در این مواد از طریق فشرده شدن و آتش گرفتن، باعث ایجاد صدای سوت می شود. در نهایت برخی از این ترکیب برای بهبود در قوام پلاستیک ها و یا تثبیت در فرایند عکاسی استفاده می کنند.

 از این ترکیب به عنوان ماده نگهدارنده در محصولات آرایشی و بهداشتی مانند انواع محصولات موجود برای مو، خمیر دندان و دهان شویه استفاده می شود. می توان از آن برای روان کردن برخی قرص ها، صاف و شفاف کردن سطح آن ها استفاده نمود. یکی از مشکلات مرتبط با دهان و دندان، التهاب لثه نام دارد. عامل اصلی ایجاد این التهاب، پلاک دندانی است و تمیز کردن سطوح دندان یکی از روش های درمان و پیشگیری از التهاب لثه است. بدین منظور پزشکان استفاده از دهان شویه را توصیه می کنند که این مواد اغلب شامل سدیم بنزوات هستند.

کوکاکولا یکی از مصرف کنندگان این ماده در ساخت نوشیدنی های خود است. بنزوات سدیم ، بنزوات پتاسیم و سوربات پتاسیم سه نگهدارنده رایج در نوشیدنی کوکاکولا هستند.این ماده برای محافظت از طعم استفاده می شود و از آن به عنوان یک عامل ضد میکروبی استفاده می شود. این ماده را می توانید در لیست مواد تشکیل دهنده Fanta و Sprite نیز پیدا کنید.

فروش سدیم بنزوات نوترون

"ای آز" فروشگاهی فعال در حوزه فروش اینترنتی مواد شیمیایی آزمایشگاهی-صنعتی و ملزومات و تجهیزات آزمایشگاهی-پژوهشی می باشد که آماده فروش سدیم بنزوئات با  بهترین قیمت و کیفیت ممتاز در گرید های مختلف آزمایشگاهی، غذایی و صنعتی از معتبرترین منابع چینی، هندی و اروپایی در بسته بندی های: 5 گرمی، 10 گرمی، 25 گرمی، 50 گرمی، 100 گرمی، 250 گرمی، 500 گرمی، 1 کیلو و 25 کیلویی به پژوهشگران، دانشگاهیان، صنایع و کارخانجات است.
 

خرید سدیم بنزوات نوترون

شما می توانید سدیم بنزوات را با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی ای آز در بسته بندی های متنوع تهیه کنید. برای این منظور، از بخش " افزودن به سبد خرید" اقدام به ثبت سفارش کالای مورد نظر بکنید.

 
مشخصات فنی
CAS Number
532-32-1
نام لاتین
Sodium benzoate
فرمول شیمیایی
C7H5NaO2
جرم مولکولی
144.1 g/mole
دمای ذوب
410 °C
محلولیت
محلول در آب
شکل ظاهری
پودر کریستالی سفید
گرید
Extra pure
شرکت تولید کننده
نوترون
لطفا چند لحظه صبر نمائید

قیمت ها در حال به روز رسانی می باشد لطفا قبل از ثبت سفارش با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

})();