لطفا چند لحظه صبر نمائید
مشتریان گرامی به علت عدم فعالیت باربری ها ارسال سفارشات تا تاریخ ۲۱ اسفند ماه می باشد پس از آن در صورت ثبت سفارش پردازش سفارشات از تاریخ 14 فروردین ماه خواهد بود

رک میکروتیوب 72 خانه با درب لولایی قفل دار Microtube Rack


0.0 (0)
بدون دیگاه

دارای ردیف بندی ماتریسی
قابل اتوکلاو و فریز کردن
تنوع در رنگ‌ بندی
دارای زائده‌ ای بر روی درب جهت چیدمان پایدار و انبارش مناسب
گارانتی اصالت کالا
ارسال سریع به سراسر کشور
گارانتی برگشت وجه

آماده ارسال

95,000 تومان
معرفی

معرفی و کاربرد رک میکروتیوب

رک میکروتیوب ‌از جنس پلی پروپیلن است و قابل اتوکلاو و فریز کردن می باشند. صفحه ی قرارگیری میکروتیوب ها دارای ردیف بندی ماتریسی می باشد که امکان شناسایی آسان میکروتیوب ها را فراهم می آورد. این جعبه ها دارای درب شفاف و لولایی و قفل محافظ ضامن دار هستند. همچنین جهت چیدمان پایدار و انبارش مناسبِ جعبه ها بر روی هم، علاوه بر ساختار مستطیلی آنها، زائده ای بر روی درب تعبیه شده است. این جعبه ها در برابر اکثر اسیدها و مواد شیمیایی رایج در آزمایشگاه ها مقاوم بوده و در ۳ مدل مختلف و رنگ های متنوع عرضه می شوند. تنوع در رنگ بندی موجب سهولت در دسته بندی و تفکیک نمونه ها می شود.
 

فروش رک میکروتیوب

ای آز فروشگاهی فعال در حوزه فروش اینترنتی مواد شیمیایی صنعتی و آزمایشگاهی و تجهیزات آزمایشگاهی-پژوهشی است که آماده فروش رک میکروتیوب با  بهترین قیمت و تضمین کیفیت به پژوهشگران، دانشگاهیان، صنایع و کارخانجات است.
 

خرید رک میکروتیوب

شما می توانید رک میکروتیوب را با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی ای آز تهیه کنید. برای این منظور، از بخش " افزودن به سبد خرید" اقدام به ثبت سفارش کالای مورد نظر بکنید.

مشخصات فنی
جنس
پلی پروپیلن
نام لاتین
Microtube Rack
نام های مترادف
جعبه میکروتیوب، جا میکروتیوبی
رنگ
زرد، آبی، صورتی
شکل ظاهری
درب شفاف لولایی
شرکت تولید کننده
ایران
لطفا چند لحظه صبر نمائید

سال  نو مبارک با آرزوی بهترین ها

})();