لطفا چند لحظه صبر نمائید

                                                                                                                                                  شماره ی پیام رسان ها  فقط جهت شرکت ها و فروش سازمانی 09121419192


0.0 (0)
بدون دیگاه
بسته بندی :
عرضه مستقیم و بی واسطه از کارخانه با قیمت رقابتی

این کالا، تولیدی کارخانه قطره طلایی ایرانیان می باشد که با برند دلتاکم بسته بندی شده است.
روغن 100% خالص بدون هیچ افزودنی
ویژه مصارف آرایشی، بهداشتی، پوست و مو (خوراکی نمی باشد)
گارانتی اصالت کالا
ارسال سریع به سراسر کشور
گارانتی برگشت وجه

آماده ارسال

185,000 تومان
موجودی ترکیبی کالا

بسته بندی : 250 میلی لیتری

کالاهای مشابه

معرفی

روغن هسته زردآلو

روغن هسته زردآلو حاوی آنتی اکسیدان‌های فراوانی به ویژه ویتامین آ و‌ ای است و بنابراین می‌توان با مداومت مصرف آن، از علائمی، چون افتادگی پوست، چین و چروک و لکه‌های پوستی جلوگیری کرد؛ همچنین این روغن به دلیل خاصیت لایه برداری که دارد منافذ پوست را باز کرده و به کنترل چربی پوست کمک می‌کند، علاوه بر این به دلیل خواص ضد التهابی، روغن هسته زردآلو می‌تواند در درمان بیماری هایی، چون اگزما، حساسیت پوستی، آفتاب سوختگی و آکنه به کار رود.

همچنین خواص مرطوب کنندگی این روغن به دلیل وجود اسید‌های چرب غیر اشباع آن را تبدیل به یک مرطوب کننده خوب برای خشکی لب، دست، آرنج و پاشنه پا مبدل کرده است و می‌توان از این روغن برای پاک کردن آرایش و آلودگی‌های سطح پوست هم استفاده کرد. یکی دیگر از فواید روغن هسته زردآلو، رفع خشکی مو و ترمیم آسیب‌های وارده ناشی از رنگ کردن مو‌ها است؛ این روغن به دلیل داشتن اسید‌های چرب غیر اشباع، خشکی مو را برطرف کرده و به عنوان یک مرطوب کننده طبیعی استفاده می‌شود و همچنین، این روغن از ریزش مو جلوگیری کرده و با افزایش گردش خون در پوست سر سبب رشد مجدد مو می‌شود. علاوه بر این، استفاده منظم از روغن هسته زردآلو مشکلات پوست سر مانند شوره سر، خارش، خشکی و عفونت‌های مختلف را درمان می‌کند. مصرف خوراکی این روغن به دلیل ترکیبات آنتی اکسیدانی می‌تواند به سلامت قلب و عروق، تقویت سیستم ایمنی و همچنین دستگاه گوارش کمک کند و به علاوه در درمان مشکلات تنفسی مانند آسم، برونشیت و سرفه کمک کننده است.
 
مشخصات و قیمت روغن هسته زردآلو اصل

فواید روغن هسته زردآلو برای پوست صورت

پوست را نرم می کند: قوام روغن زردآلو شبیه روغن طبیعی پوست است. این باعث می شود روغن سبکی باشد و بنابراین به راحتی توسط پوست جذب می شود. با روغن زردآلو که در روال مراقبت از پوست شما ادغام شده است، این روغن می تواند به بهبود رنگ پوست و حفظ نرمی پوست کمک کند. در واقع، روغن زردآلو می‌تواند پوست نرمی را به ما برگرداند که نمی‌توانیم از آن سیر شویم.

پوست را درخشنده و درخشان می کند: روغن زردآلو به طور طبیعی دارای محتوای بالایی از ویتامین E است. همانطور که می دانیم، ویتامین E به عنوان یک آنتی اکسیدان قوی شناخته شده است. از پوست در برابر عوامل خارجی و مضر، از جمله اشعه های مضر خورشید محافظت می کند. این باعث می شود پوست ما شاداب و سرپناه بماند و در نتیجه پوستی درخشان تر ایجاد کند.

تغذیه قوی برای پوست: به طور قابل توجهی، محتوای ویتامین A موجود در روغن زردآلو، در کنار سایر اجزای دوستدار پوست این روغن، با تغذیه شدید پوست به طور موثر عمل می کند. با ایجاد رطوبت طولانی مدت عمل می کند. علاوه بر این، اسیدهای چرب موجود در روغن به عنوان نرم کننده عمل می کنند، پوست ما را نرم و صاف نگه می دارند.


فواید روغن هسته زردآلو برای مو

روغن هسته زردآلو برای مو از خاصیت مرطوب کنندگی تا حالت دهنده آن متغیر است. این روغن با مواد مغذی طبیعی غنی شده است و می تواند موهای شما را نرم تر کند. علاوه بر این، روغن زردآلو می تواند به کاهش خشکی پوست سر کمک کند. روغن زردآلو همچنین پوست سر شما را تا انتهای تارهای مو به شدت مرطوب می کند. این کار به طور همزمان پوسته های مزاحم شوره سر را با گذشت زمان از بین می برد. در نتیجه موها پرپشت تر و پرپشت تر به نظر می رسند.

قبل از حمام کردن، چند قطره از این روغن را روی موهای خود ماساژ دهید. یا به سادگی چند قطره به نرم کننده موی دلخواه خود اضافه کنید تا تغذیه آن را تقویت کنید. به طور کلی، روغن موها را درخشان تر، تغذیه مناسب و ابریشمی نگه می دارد. این روغن به کسانی که انواع موهای مجعد تا چرب دارند اکیدا توصیه می شود. همچنین هنگامی که با هر محصول مراقبت از مو ترکیب شود، به خوبی عمل می کند.


فروش روغن هسته زردآلو

فروشگاه ای آز فعال در حوزه فروش اینترنتی مواد شیمیایی آزمایشگاهی و صنعتی و لوازم و تجهیزات آزمایشگاهی، مواد لولیه صنایع دارویی و غذایی، روغن های طبیعی و گیاهی است که آماده فروش روغن هسته زردآلو در بسته بندی های مقرون به صرفه و با کیفیت ممتاز  و از برندهای معتبر ایرانی، هندی، چینی و اروپایی به پژوهشگران، دانشگاهیان، صنایع و کارخانجات است.
 

خرید روغن هسته زردآلو

شما می توانید روغن هسته زردآلو را با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی "ای آز" در بسته بندی های متنوع تهیه کنید. برای این منظور، از بخش " افزودن به سبد خرید" اقدام به ثبت سفارش کالای مورد نظر بکنید.
مشخصات فنی
نام لاتین
Apricot kernel oil
رنگ
زرد شفاف
شکل ظاهری
مایع روغنی
گرید
USP
شرکت تولید کننده
دلتاکم
لطفا چند لحظه صبر نمائید
})();