لطفا چند لحظه صبر نمائید

شماره ی پیام رسان ها  فقط جهت شرکت ها و فروش سازمانی 09121419192


0.0 (0)
بدون دیگاه
بسته بندی :
عرضه مستقیم و بی واسطه از کارخانه با قیمت رقابتی

این کالا، تولیدی کارخانه قطره طلایی ایرانیان می باشد که با برند دلتاکم بسته بندی شده است.
روغن 100% خالص بدون هیچ افزودنی
ویژه مصارف آرایشی، بهداشتی، پوست و مو (خوراکی نمی باشد)
گارانتی اصالت کالا
ارسال سریع به سراسر کشور
گارانتی برگشت وجه

آماده ارسال

160,000 تومان
موجودی ترکیبی کالا

بسته بندی : 250 سی سی

کالاهای مشابه

معرفی

روغن هسته آلبالو

روغن هسته آلبالو بسیار سبک، شفاف و با نرم کنندگی خاص خود سرشار از اسیدهای چرب، اسید اولئیک و لینولئیک اسید، ویتامین های A، E، D وB، آنتی اکسیدان های طبیعی، توکوفرول ها و املاح معدنی فراوانی شامل آهن، کلسیم ،فسفر، گوگرد ،کلر، منیزیم، پتاسیم، مس، روی می باشد. همچنین این روغن شامل یک اسید چرب اشباع نشده چندگانه به نام الئواستئاریک اسید است که از ایجاد لک بر روی پوست جلوگیری می کند و  مانع جذب اشعه UV شده و از آسیب پوست در برابر نور خورشید و پیری زودرس پوست محافظت می کند. این روغن به عنوان ضد لک قوی و روشن کننده برای پوست شناخته شده و برای از بین بردن جای جوش و حتی لکه های قدیمی نیز قابل استفاده است.

استفاده موضعی از روغن آلبالو برای تسکین و کاهش دردهای مفصلی و روماتیسمی بسیار مفید است. همچنین برای درمان خارش و التهابات پوستی بکار می رود و علاوه بر این باعث نرمی و لطافت پوست می شود. نکته مهم در مورد این روغن این است که استفاده از این روغن برای آرامش اعصاب مفید است و از آن برای ماساژ با اثرات  آرام کننده استفاده می کنند. 


ترکیب اسیدهای چرب روغن هسته آلبالو

Palmitic: 5.48%
Stearic: 1.83
Oleic: 40.45%
Linoleic: 40.6%
n-5 Eleostearic: 9.9%
Arachidic Acid: 6.6%


رفع تیرگی کشاله ران، زیر بغل، زانو و قوزک پا

روغن هسته آلبالو یکی از بهترین روغن‌های گیاهی برای درمان تیرگی پوست است. این روغن تیرگی کشاله، زیر بغل، زانو و قوزک پا را از بین می‌برد. روغن هسته آلبالو لایه بردار طبیعی است و پوست را روشن می‌کند. برای رفع تیرگی می‌توان این روغن را بعد از حمام روی پوست اسپری کرده یا نقاط تیره را با آن ماساژ دهید.

مشخصات و قیمت روغن هسته آلبالو اصل


افزایش میل جنسی با روغن هسته آلبالو

استفاده از این روغن طبیعی برای بر طرف کردن مشکلات جنسی از دیرباز رایج بوده است.، روغن هسته آلبالو  با تنظیم کارکرد هورمون‌های جنسی، میتواند باعث افزایش لذت رابطه جنسی می‌شود. برای درمان مشکلات جنسی از ماساژ روغن هسته آلبالو استفاده شود.



جوانسازی پوست با روغن هسته آلبالو

روغن هسته آلبالو ویتامین A و E دارد. این ترکیبات از بهترین آنتی‌اکسیدان‌ها به شمار می‌روند. با استفاده از خواص روغن هسته آلبالو برای صورت ، علائم پیری پوست از بین می‌رود. روغن دانه آلبالو باعث افزایش کلاژن پوست می‌شود. این روغن طبیعی سلول‌های مرده پوست را از بین می‌برد و سلول‌های جدید را افزایش می‌دهد. مصرف آن بدون هیچ عوارض جانبی پوست را جوان و زیبا می‌کند. این روغن معجزه گر، از بسته شدن منافذ پوست جلوگیری می‌کند. این کار باعث می‌شود پوست به راحتی نفس بکشد و آلودگی‌ها در پوست باقی نماند. مصرف روغن هسته آلبالو از آسیب به پوست جلوگیری می‌کند. روغن هسته آلبالو منافذ پوست را باز نگه می‌دارد اما از باز ماندن بیش از حد آن هم جلوگیری می‌کند. این روغن طبیعی، لکه‌های پوست را از بین می‌برد و پوست را صاف و یکدست می‌کند. این روغن ضدلک طبیعی است و برای درمان لکه‌های پوستی، جای جوش و… مفید است. روغن هسته آلبالو پوست را شاداب می‌کند.
 


فروش روغن هسته آلبالو

فروشگاه ای آز فعال در حوزه فروش اینترنتی مواد شیمیایی آزمایشگاهی و صنعتی و لوازم و تجهیزات آزمایشگاهی، روغن های طبیعی و گیاهی است که آماده فروش روغن هسته آلبالو در بسته بندی های مقرون به صرفه و با کیفیت ممتاز  و از برندهای معتبر ایرانی، هندی، چینی و اروپایی به پژوهشگران، دانشگاهیان، صنایع و کارخانجات است.



خرید روغن هسته آلبالو

جهت خرید روغن هسته آلبالو (اصل و بی واسطه) می توانید از بخش "افزودن به سبد خرید" اقدام به ثبت سفارش کالای مورد نظر در وبسایت کنید. از طریق واتس اپ با شماره  09925021003 نیز می توانید کالای مورد نظر را  مستقیما از شرکت خریداری کنید.
مشخصات فنی
نام لاتین
Cherry kernel oil
رنگ
زرد مایل به نارنجی
شکل ظاهری
مایع روغنی
گرید
USP
شرکت تولید کننده
دلتاکم
لطفا چند لحظه صبر نمائید