لطفا چند لحظه صبر نمائید

                                                                                                                                                  شماره ی پیام رسان ها  فقط جهت شرکت ها و فروش سازمانی 09121419192


0.0 (0)
بدون دیگاه

گارانتی اصالت کالا
ارسال سریع به سراسر کشور
گارانتی برگشت وجه

موجود نیست
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
معرفی

معرفی و کاربرد روغن سقز:

قز (بنه) یک میوه روغنی ارزشمند می باشد که به علت استفاده های دارویی، غذایی و صنعتی، مورد توجه فراوان است. سقز شیره غلیظ درختی به نام بنه یا درخت پسته وحشی است. معمولا از تنه این درخت در فصل خزان به طور طبیعی یا با دادن شکاف، صمغی خارج می شود که در فارسی به آن سقز گویند. روغن سقز از بهترین سقز تلخ تهیه شده است. روغن سقز به علت داشتن ترکیبات ضد درد از جمله ترکیبات فنلی، ترپنوئیدها، استرولها، توکوفرولها و اسیدهای چرب، می تواند به عنوان جایگزین مناسبی برای داروهای شیمیایی ضد درد مطرح باشد.

مصرف خوراکی آن برای رفع مشکلات گوارشی و مصرف موضعی آن برای تسکین دردهای مفاصل بسیار موثر است. این روغن ضد نفخ بوده و برای درمان یبوست مفید است. همچنین به هضم غذا کمک کرده و اشتها آور می باشد. علاوه بر این همانند یک آنتی بیوتیک عمل کرده و در برابر باکتری های عامل زخم معده و زخم اثنی عشر مقابله می کند. از مزایای دیگر این روغن این است که خوشبو کننده نفس بوده و بوی بد دهان را از بین می برد.
 

خواص روغن سقز:

  • جلوگیری از نرمی استخوان
  • تقویت نیروی جنسی
  • تسکین درد کمر و درد های مفصلی
  • رویش مجدد موهای آسیب دیده
  • التیام سوختگی و از بین بردن جای آن
  • درمان تکرر و قطره قطره آمدن ادرار
  • از بین برنده ماه گرفتگی پوست بدن
  • درمان ترک لب

فروش روغن سقز:

"ای آز" فروشگاهی فعال در حوزه فروش اینترنتی مواد شیمیایی صنعتی و آزمایشگاهی و تجهیزات آزمایشگاهی-پژوهشی است که آماده فروش روغن سقز با  بهترین قیمت و کیفیت ممتاز در بسته بندی های:  10 میلی لیتر، 25 میلی لیتر، 50 میلی لیتر و 100 میلی لیتر، 250 میلی لیتر و 500 میلی لیتری به پژوهشگران، دانشگاهیان، صنایع و کارخانجات است.
 

خرید روغن سقز:

شما می توانید روغن سقز را با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی "ای آز" در بسته بندی های متنوع تهیه کنید. برای این منظور، از بخش "افزودن به سبد خرید" اقدام به ثبت سفارش کالای مورد نظر بکنید.
مشخصات فنی
لطفا چند لحظه صبر نمائید
})();