لطفا چند لحظه صبر نمائید

شماره ی پیام رسان ها  فقط جهت شرکت ها و فروش سازمانی 09121419192


0.0 (0)
بدون دیگاه

گارانتی اصالت کالا
ارسال سریع به سراسر کشور
گارانتی برگشت وجه

موجود نیست
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
معرفی

معرفی و کاربرد روغن سبوس برنج:

این روغن از جوانه دانه برنج خارج می‌شود. از مهم ترین فواید روغن سبوس برنج کاهش کلسترول بد در خون، بهبود سیستم ایمنی، رفع انواع سرطان، تقویت سلامت پوست و مو، یاری رساندن به فرایند کاهش وزن و حفاظت از سلامت قلب است. لازم به ذکر است که روغن سبوس در مقایسه با سایر روغن‌های گیاهی فواید بیشتر و عوارض کمتری دارد. به همین دلیل است که بسیاری از مردم در کشورهای مختلف دنیا از این روغن برای پختن انواع غذاها استفاده می‌کنند. روغن سبوس برنج حاوی مقادیر از ویتامین ای است که سبب ایجاد تعادل در اسید چرب می‌شود، علاوه بر این خاصیت آنتی اکسیدانی و کاهنده کلسترول به میزان بالایی را برای افراد به ارمغان می‌آورد.

تحقیق‌هایی در زمینه فواید روغن سبوس برنج بر روی خانم‌های یائسه انچام گرفته شده است. گفتنی است که بیشتر از ۹۰ درصد زنانی که از روغن سبوس برنج و مکمل سبوس برنج استفاده می‌کردند، گرگرفتگی شان کاهش یافت و سایر نشانه‌های اذیت‌کننده یائسگی را نیز دیگر نداشتند. به علاوه زنانی که حتی زنانی که خود از این روغن استفاده می‌کردند، تأثیرات آن را به خوبی مشاهده کردند.

سازمان سلامت جهانی اعلام کرده است که روغن سبوس شامل ترکیب عالی اسید چرب تک غیر اشباع، چند غیر اشباع و اشباع شده این روغن در مقایسه با سایر روغن‌های گیاهی بیشتر است. وجود این ترکیب متعادل در اسیدهای چرب به این معنی است که این روغن به راحتی برای کاهش کلسترول بدن مفید است، به این دلیل که سبب افزایش کلسترول خوب در خون بدن و کاهش کلسترول بد خون در بدن می‌شود. در نتیجه بیماری‌های مثل انواع سکته‌های قلبی و مغزی کاهش پیدا می‌کند. مصرف این روغن به خصوص برای سالمندان که بیشتر از سایرین در معرض بیماری‌هایی مانند بیماری قلبی و سرطان‌ها هستند بیشتر توصیه می‌شود.
 

فروش روغن سبوس برنج:

"ای آز" فروشگاهی فعال در حوزه فروش اینترنتی مواد شیمیایی صنعتی و آزمایشگاهی و تجهیزات آزمایشگاهی-پژوهشی است که آماده فروش روغن سبوس برنج با  بهترین قیمت و کیفیت ممتاز در بسته بندی های:  10 میلی لیتر، 25 میلی لیتر، 50 میلی لیتر و 100 میلی لیتر، 250 میلی لیتر و 500 میلی لیتری به پژوهشگران، دانشگاهیان، صنایع و کارخانجات است.
 

خرید روغن سبوس برنج:

شما می توانید روغن سبوس برنج را با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی "ای آز" در بسته بندی های متنوع تهیه کنید. برای این منظور، از بخش " افزودن به سبد خرید" اقدام به ثبت سفارش کالای مورد نظر بکنید.
مشخصات فنی
لطفا چند لحظه صبر نمائید
})();