لطفا چند لحظه صبر نمائید
مشتریان گرامی به علت عدم فعالیت باربری ها ارسال سفارشات تا تاریخ ۲۱ اسفند ماه می باشد پس از آن در صورت ثبت سفارش پردازش سفارشات از تاریخ 14 فروردین ماه خواهد بود

0.0 (0)
بدون دیگاه

گارانتی اصالت کالا
ارسال سریع به سراسر کشور
گارانتی برگشت وجه

موجود نیست
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
معرفی

معرفی و کاربرد روغن زیره سیاه:

زیره دانه ای مقوی و معطر و ضد نفخ است و در دونوع زیره سبز  (با نام علمی: Cuminum cyminum) و زیره سیاه (با نام علمی: Carum carvi) وجود دارد.  که زیره سیاه به زیره ایرانی معروف است. این گیاه شبیه بوته هویج است و به صورت خودرو می روید و تقریباً تا ارتفاع ۵۰ سانتی متر رشد می کند . برگ های این گیاه ۲۰ الی ۳۰ سانتی‌متر است. دانه آن دو میلی‌متر و هلالی شکل است و ۵ خط برجسته روی آن دارد. بیشترین زیره در ایران در شهر کرمان است . این زیره از بهترین و مرغوب ترین نوع زیره ها است. روغن زیره که از دانه گیاهی به همین نام به دست می آید از طبیعت گرم و خشک برخوردار است. سابقه ی استفاده از گیاه زیره و فراورده های آن مانند روغن، دمنوش و ادویه به هزاران سال پیش باز می گردد. این گیاه به دلیل عطر تند و طعم کمی تلخ و دلنشین، به عنوان ادویه در تهیه ی غذاها کاربرد فراوانی دارد.

روغن زیره از بیشترین مقدار و تنوع اسید های چرب و مواد فعال برخوردار است. از جمله مهم ترین ترکیبات موجود در این روغن می توان به امگا ۳، امگا ۶، امگا ۹، اسید پالمیتیک، اسید لینولئیک، اسید اولئیک، گلوتاتیون، تیموکینون، ویتامین های A ،B ،C  ،E  و F و اسیدهای آمینه ضروری، آهن، فسفر، کلسیم، روی و گوگرد اشاره کرد.

خواص و کاربرد روغن زیره سیاه:

  • پیشگیری از بیماری های عفونی
  • درمان مشکلات پوستی
  • تقویت قلب
  • کاهش نفخ
  • تقویت مو
  • تسکین اسپاسم
  • افزایش شیردهی مامان

فروش روغن زیره سیاه:

"ای آز" فروشگاهی فعال در حوزه فروش اینترنتی مواد شیمیایی صنعتی و آزمایشگاهی و تجهیزات آزمایشگاهی-پژوهشی است که آماده فروش روغن زیره سیاه با  بهترین قیمت و کیفیت ممتاز در گرید های مختلف آزمایشگاهی، غذایی و صنعتی از منابع ایرانی، چینی، هندی و اروپایی در بسته بندی های:  10 میلی لیتر، 25 میلی لیتر، 50 میلی لیتر و 100 میلی لیتر، 250 میلی لیتر و 500 میلی لیتری به پژوهشگران، دانشگاهیان، صنایع و کارخانجات است.
 

خرید روغن زیره سیاه:

شما می توانید روغن زیره سیاه را با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی "ای آز" در بسته بندی های متنوع تهیه کنید. برای این منظور، از بخش " افزودن به سبد خرید" اقدام به ثبت سفارش کالای مورد نظر بکنید.
مشخصات فنی
شکل ظاهری
مایع
گرید
Reag
شرکت تولید کننده
هندی
لطفا چند لحظه صبر نمائید

سال  نو مبارک با آرزوی بهترین ها

})();