لطفا چند لحظه صبر نمائید

                                                                                                                                                  شماره ی پیام رسان ها  فقط جهت شرکت ها و فروش سازمانی 09121419192


0.0 (0)
بدون دیگاه
موجود نیست
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید

کالاهای مشابه

معرفی

معرفی و کاربرد روغن زیتون فرابکر

روغن زیتون فرابکر یکی از اجزای اصلی و جدایی ناپذیر سالم ترین رژیم غذایی جهان یعنی رژیم مدیترانه ای بوده و حتی از مهم ترین غذا های کتاب مقدس به شمار می رود. روغن زیتون به دلیل مقادیر بالای آنتی اکسیدان هایی که دارد به کاهش التهاب بدن کمک می کند، افسردگی را درمان کرده و خطر ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی و آلزایمر را کاهش می دهد.

روغن زیتون فرابکر به دلیل مقادیر بالای آنتی اکسیدان ها و ویتامین E که دارد به آب رسانی پوست صورت کمک کرده و به عنوان یک مرطوب کننده طبیعی پوست در نظر گرفته می شود. مقادیر بالای ویتامین ها و مواد مغذی موجود در روغن زیتون به پیشگیری و درمان آکنه و جوش صورت و همچنین درمان جای جوش کمک می کنند. تحقیقات نشان داده که مصرف روغن زیتون به دلیل خواص ضد التهابی که دارد خطر ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی و مرگ زودرس ناشی از آن را کاهش می دهد. روغن زیتون راهی عالی برای از بین بردن یبوست می باشد و به طور کل مسیر گوارشی شما را بهبود می بخشد. بافت روغن زیتون به گونه ای است که سیستم گوارشی شما را تحریک کرده و باعث می شود که مواد غذایی به نرمی در بدن تان حرکت کنند. 

فروش روغن زیتون فرابکر

فروشگاه ای آز فعال در حوزه فروش اینترنتی مواد شیمیایی آزمایشگاهی و تجهیزات آزمایشگاهی، مواد اولیه صنایع دارویی و غذایی، روغن های طبیعی و گیاهی است که آماده فروش روغن زیتون فرابکر در بسته بندی های مقرون به صرفه و با کیفیت ممتاز و بی واسطه به مشتریان محترم می باشد.

خرید روغن زیتون فرابکر

جهت خرید روغن زیتون فرابکر می توانید از بخش "افزودن به سبد خرید" اقدام به ثبت سفارش کالای مورد نظر در وبسایت کنید. از طریق واتس اپ با شماره 09925021003 نیز می توانید کالای مورد نظر را  مستقیما از شرکت خریداری کنید.
مشخصات فنی
شکل ظاهری
مایع
گرید
Reag
شرکت تولید کننده
هندی
لطفا چند لحظه صبر نمائید

قیمت ها در حال به روز رسانی می باشد لطفا قبل از ثبت سفارش با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

})();