لطفا چند لحظه صبر نمائید

شماره ی پیام رسان ها  فقط جهت شرکت ها و فروش سازمانی 09121419192


0.0 (0)
بدون دیگاه

گارانتی اصالت کالا
ارسال سریع به سراسر کشور
گارانتی برگشت وجه

موجود نیست
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
معرفی

معرفی و کاربرد روغن جوانه گندم:

روغن جوانه گندم منبع خوبی از ویتامین B، ویتامین B6، پتاسیم، منیزیم، فسفر و سایر مواد مغذی است. این ماده غذایی از نظر ارزش غذایی در مقایسه با سایر غلات و سبزیجات بسیار غنی تر است. این ترکیب از حدود 25? از کل مواد مغذی تشکیل شده است که دارای فواید سلامتی زیادی می باشد. این روغن دارای اسیدهای امگا 6، اسید پالمیتیک، اسید اولئیک، لسیتین، اسکالن و اسیدهای چرب استئاریک و همچنین دارای لسیتین، پروتئین، مواد معدنی و اسیدهای چرب ضروری است. روغن گندم به دلیل غنی بودن مواد معدنی و ویتامین ها، بدن را از درون سالم نگه می دارد. 

این روغن برای حفظ سلامت قلب بسیار مفید است و مقدار ویتامین B خوبی دارد که به عادی سازی جریان خون در بدن کمک می کند. این ماده دارای اسیدهای چرب امگا 3 است که با کاهش دادن مشکلات کلسترول و عادی سازی فشار خون برای حفظ سلامت قلب مفید است. از دیگر فواید این روغن می توان به درمان بیماری های پوستی مانند پسوریازیس و اگزما اشاره کرد. روغن جوانه با بیماری هایی مانند درماتیت و کاهش اسکار نیز مبارزه می کند و به شکل مؤثری سوختگی ها و زخم های پوستی را بهبود می بخشد. از آنجا که این روغن بر جریان خون در پوست مؤثر می باشد، به بهبود سلول های پوست که در اثر حرارت سوزان خورشید آسیب دیده اند، کمک می کند. بنابراین، روغن جوانه برای سلامت عمومی پوست مفید است.

 

فروش روغن جوانه گندم:

"ای آز" فروشگاهی فعال در حوزه فروش اینترنتی مواد شیمیایی صنعتی و آزمایشگاهی و تجهیزات آزمایشگاهی-پژوهشی است که آماده فروش روغن جوانه گندم با  بهترین قیمت و کیفیت ممتاز در بسته بندی های:  10 میلی لیتر، 25 میلی لیتر، 50 میلی لیتر و 100 میلی لیتر، 250 میلی لیتر و 500 میلی لیتری به پژوهشگران، دانشگاهیان، صنایع و کارخانجات است.
 

خرید روغن جوانه گندم:

شما می توانید روغن جوانه گندم را با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی "ای آز" در بسته بندی های متنوع تهیه کنید. برای این منظور، از بخش " افزودن به سبد خرید" اقدام به ثبت سفارش کالای مورد نظر بکنید.
مشخصات فنی
لطفا چند لحظه صبر نمائید