لطفا چند لحظه صبر نمائید

                                                                                                                                                  شماره ی پیام رسان ها  فقط جهت شرکت ها و فروش سازمانی 09121419192

روغن بادام شیرین Sweet almond oil


0.0 (0)
بدون دیگاه

ویژه مصارف آرایشی، بهداشتی، پوست و مو (خوراکی نمی باشد.)
گارانتی اصالت کالا
ارسال سریع به سراسر کشور
گارانتی برگشت وجه

موجود نیست
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
معرفی

معرفی و کاربرد روغن بادام شیرین:

طب سنتی در خصوص خواص روغن بادام شیرین آن را یکی از بهترین‌ روغن‌های گیاهی برای ماساژ درمانی و رفع گرفتگی عضلات دانسته است. از دیگر خواص روغن بادام شیرین که در طب سنتی به آن اشاره شده است می‌توان به مواردی مانند درمان خشکی پوست و آفتاب سوختگی، درمان زخم معده و رفع خشکی مخاط اشاره کرد. روغن بادام شیرین حاوی اسیدهای چربی است که آن‌ها چربی پوست را کنترل می‌کند و از این طریق به درمان آکنه و جوش صورت نیز کمک می‌کند. روغن بادام شیرین غنی از ویتامین E است و از این طریق موجب نرم شدن پوست‌های خشک می‌شود، برای این کار هر شب پیش از خواب چند قطره روغن بادام شیرین را روی صورت خود ماساژ دهید و اجازه دهید یک شب بماند و صبح روز بعد صورت خود را با آب سرد بشویید. از دیگر خواص روغن بادام شیرین این است که موجب افزایش درجه شفافیت پوست می‌شود و پوست را روشن می‌کند. این روغن آلودگی‌های پوست را برطرف کرده و به شکلی عمیق پوست را پاکسازی می‌کند. روغن بادام موجب تسکین التهاب پوست و درمان جوش‌های سرسیاه، آکنه و لکه‌های پوستی می‌شود. همچنین یکی دیگر از خواص بی‌نظیر بادام شیرین ترمیم سلول‌ها و تولید کلاژن است که از این طریق موجب به تعویق افتادن علائم پیری و جوان‌سازی پوست می‌شود.

روغن بادام شیرین برای درمان زخم معده یک دارو‌ی گیاهی بسیار مفید است و باعث کاهش التهاب معده می‌شود. همچنین روغن بادام شیرین باعث جذب فیبر به بدن شده و دستگاه گوارش و معده را تقدیت می‌کند. روغن بادام شیرین به کنترل میزان ترشح اسید معده می‌پردازد و باعث کاهش درد و ورم معده می‌شود. روغن بادام شیرین کلسترول خوب خون را زیاد می‌کند و جذب اسید‌های چرب طبیعی برای بهبود عملکرد قلب بسیار مفید است. روغن بادام شیرین از این طریق به سلامت قلب کمک می‌کند.

فروش روغن بادام شیرین:

"ای آز" فروشگاهی فعال در حوزه فروش اینترنتی مواد شیمیایی صنعتی و آزمایشگاهی و تجهیزات آزمایشگاهی-پژوهشی است که آماده فروش روغن بادام شیرین با  بهترین قیمت و کیفیت ممتاز در گرید های مختلف آزمایشگاهی، غذایی و صنعتی از منابع ایرانی، چینی، هندی و اروپایی در بسته بندی های:  10 میلی لیتر، 25 میلی لیتر، 50 میلی لیتر و 100 میلی لیتر، 250 میلی لیتر و 500 میلی لیتری به پژوهشگران، دانشگاهیان، صنایع و کارخانجات است.
 

خرید روغن بادام شیرین:

شما می توانید روغن بادام شیرین را با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی "ای آز" در بسته بندی های متنوع تهیه کنید. برای این منظور، از بخش " افزودن به سبد خرید" اقدام به ثبت سفارش کالای مورد نظر بکنید.
مشخصات فنی
لطفا چند لحظه صبر نمائید
})();