لطفا چند لحظه صبر نمائید
مشتریان گرامی به علت عدم فعالیت باربری ها ارسال سفارشات تا تاریخ ۲۱ اسفند ماه می باشد پس از آن در صورت ثبت سفارش پردازش سفارشات از تاریخ 14 فروردین ماه خواهد بود

0.0 (0)
بدون دیگاه
بسته بندی :
عرضه مستقیم و بی واسطه از کارخانه با قیمت رقابتی

این کالا، تولیدی کارخانه قطره طلایی ایرانیان می باشد که با برند دلتاکم بسته بندی شده است.
روغن 100% خالص بدون هیچ افزودنی
ویژه مصارف آرایشی، بهداشتی، پوست و مو (خوراکی نمی باشد)
گارانتی اصالت کالا
ارسال سریع به سراسر کشور
گارانتی برگشت وجه

آماده ارسال

190,000 تومان
موجودی ترکیبی کالا

بسته بندی : 250 میلی لیتری

کالاهای مشابه

معرفی

روغن بادام تلخ

درخت بادام تلخ دارای گل های صورتی است در حالی که گل های درخت بادام شیرین، سفید است. روغن بادام تلخ از بادام تلخ گرفته می شود و برای مصارف خوراکی و نوشیدنی توصیه نمی شود. بعد از روغن گیری از دانه‌های بادام تلخ، روغن به دست آمده حاوی چربی های اشباع نشده، هیدروژن سیانید و... می‌شود. خواص روغن بادام تلخ فراوان است و برای سلامتی مفید است. بر اساس طب سنتی روغن بادام تلخ طبیعتی گرم مایل به مرطوب دارد. از خواص روغن بادام تلخ در طب سنتی می‌توانیم به مواردی مانند درمان درد و وز وز گوش، تب‌بر بودن برای کودکان، ملین، ضد سرطان، آرامش بخش، ضد سرفه، ضد ریزش مو، جلوگیری از آفتاب سوختگی، ضد باکتری، ضد قارچ، ضد ویروس و باز کردن گرفتگی عضلات اشاره کرد. متخصصین طب سنتی معتقد هستند که درد کلیه ناشی از بافت خود کلیه با خوردن ترکیبی از روغن بادام تلخ، مقداری نشاسته و مقداری پودر نعناع خشک شده را درمان می‌شود. خواص روغن بادام تلخ برای درمان بسیاری از بیماری‌ها موثر و مفید است و از همین رو مورد توجه طب سنتی قرار گرفته است.

از دیگر خواص روغن بادام تلخ درمان درد مفاصل و آرتروز زانو است. بادام تلخ درد عضلات را تسکین می‌دهد و گرفتگی مفاصل زانو را درمان می‌کند. علاوه بر روغن بادام تلخ، برای درمان درد مفاصل می‌توانید از روغن بادام شیرین هم استفاده کنید. ماساژ دادن مفاصل نوزاد با روغن بادام تلخ، گردش خون را افزایش‌ می‌دهد و از مشکلات پوستی جلوگیری‌ می‌کند.
 
مشخصات و قیمت روغن بادام تلخ اصل



ترکیبات و اجزای سازنده روغن بادام تلخ

50 درصد روغن فشرده شده از بادام تلخ حاوی سه ماده اساسی است: بنزآلدئید، ماگدالن گلیکوزید و هیدروژن سیانید (همچنین به عنوان اسید هیدروسیانیک یا اسید بروسئیک شناخته می شود) در حالی که 50 درصد دیگر حاوی اسیدهای چرب تک غیراشباع و سایر اجزای مشابه است. در روغن بادام شیرین یافت می شود و از نظر ظاهری تشخیص بادام تلخ از روغن بادام شیرین بسیار مشکل است، اما مغز بادام تلخ پهن تر و کوتاه تر از مغز بادام شیرین است. روغن بادام تلخ حاوی مقداری سموم کشنده است و به همین دلیل باید در مصرف آن نهایت دقت را داشت و بیشتر مصارف دارویی آن محدود به مصارف خارجی و مصارف داخلی فقط در صورت نیاز و در دوزهای بسیار کم انجام می شود.


فواید روغن بادام تلخ

از رشد قارچ ها جلوگیری می کند: از زمان های قدیم، عناصر تلخ (مانند کینین) همیشه به عنوان القا کننده استفاده می شده است و دلیل آن این است که همه عناصر تلخ حاوی ترکیبات قلیایی بوده و ماهیت کم و بیش سمی دارند و این سمیت و تلخی به طور موثری از عفونت های ناشی از آن جلوگیری می کند. باکتری ها، انگل ها یا ویروس ها. این امر در بدن باعث کاهش تب می شود به همین دلیل از روغن بادام تلخ در دوزهای بسیار کم برای درمان تب های مزمن استفاده می شود و این کاربردها اگرچه در کاهش تب مفید است اما می تواند اثرات منفی به ویژه بر بدن داشته باشد. استفاده از این روغن می تواند باعث جلوگیری از عفونت قارچی شود و این راه حل خوبی برای جلوگیری از قارچ در پوست به خصوص در ناحیه پا است. بنابراین با استفاده از این روغن به از بین بردن قارچ های ناحیه آسیب دیده کمک می کند.

کرم ها را می کشد: تلخی شدید و ماهیت سمی روغن بادام تلخ در از بین بردن کرم روده بسیار موثر است، اما باز هم باید مراقب بود زیرا اثربخشی آن بسیار کم است و مقدار کمی از روغن برای از بین بردن کرم روده مفید است، اما باید مراقب بود. با احتیاط استفاده شود

تشنج را درمان می کند: برخی مطالعات نشان داده اند که روغن بادام تلخ خاصیت ضد اسپاسم دارد.

باکتری ها را از بین می برد: دو جزء روغن بادام تلخ (هیدروژن، سیانید و بنزآلدئید) برای حیوانات و همچنین برای باکتری‌ها، میکروب‌ها، قارچ‌ها و ویروس‌ها بسیار سمی است، بنابراین می‌توان از آن به عنوان یک باکتری‌کش، ضد ویروس و قارچ استفاده کرد. می توان از آن در درمان عفونت های مربوط به ویروس ها، میکروب ها و قارچ ها استفاده کرد. این اسانس ضد باکتری است که برای از بین بردن میکروب ها بسیار مفید است و می تواند به جلوگیری از عفونت باکتریایی کمک کند، همچنین با از بین بردن بیماری های ناشی از باکتری در بدن، سلامت بدن را حفظ کرده و استفاده خارجی از آن می تواند فواید سلامتی مشابه دوش گرفتن با صابون ضد باکتری Dettol را داشته باشید.

اثر آرام بخش دارد: ترکیب نیمه‌کوزید گلیکوزید آمیگدالین که در روغن بادام تلخ یافت می‌شود، بر روی اعصاب اثر می‌گذارد و آن‌ها را نسبت به هر گونه احساس، حتی درد غیرحساس می‌کند، زیرا منجر به بی‌حسی و اثرات بی‌حسی می‌شود، اما باید به صورت خارجی فقط برای بی‌حسی موضعی استفاده شود. و برای بیهوشی عمومی باید از مصرف آن اجتناب کرد. 

ضد عفونی کننده: روغن بادام تلخ از آنجایی که ماهیت سمی دارد، نمی‌توان آن را قورت داد، زیرا اگر بلعیده شود باعث حرکات شل مکرر در روده و استفراغ می‌شود و بنابراین در صورت مصرف سموم و نیاز به دریافت آن به عنوان یک ضدعفونی‌کننده موثر استفاده می‌شود. از طریق استفراغ از شر آنها خلاص شوید. با این حال، دوز مصرفی باید بسیار کم و سبک باشد یا ممکن است عوارض جانبی شدیدی داشته باشد.

ادرارآور: بدن تمایل طبیعی به خارج کردن مواد سمی داخل بدن از طریق عرق، ادرار و مدفوع دارد، بنابراین وقتی روغن بادام تلخ به مقدار بسیار کم مصرف شود، بدن تمایل دارد آن را از طریق تکرر ادرار دفع کند و این تکرر ادرار به شما کمک می کند. کاهش وزن و آرامش بدن و هنگامی که با اثرات مخدر و آرام بخش این روغن ترکیب شود باعث کاهش فشار خون می شود.


فروش روغن بادام تلخ دلتاکم

فروشگاه ای آز فعال در حوزه فروش اینترنتی مواد شیمیایی آزمایشگاهی و صنعتی و لوازم و تجهیزات آزمایشگاهی، روغن های طبیعی و گیاهی است که آماده فروش روغن بادام تلخ در بسته بندی های مقرون به صرفه و با کیفیت ممتاز  و از برندهای معتبر ایرانی، هندی، چینی و اروپایی به پژوهشگران، دانشگاهیان، صنایع و کارخانجات است.


خرید روغن بادام تلخ دلتاکم

جهت خرید روغن بادام تلخ می توانید از بخش "افزودن به سبد خرید" اقدام به ثبت سفارش کالای مورد نظر در وبسایت کنید. از طریق واتس اپ با شماره 09925021003 نیز می توانید کالای مورد نظر را  مستقیما از شرکت خریداری کنید.
مشخصات فنی
نام لاتین
Bitter almond oil
رنگ
زرد شفاف
شکل ظاهری
مایع روغنی
گرید
USP
شرکت تولید کننده
دلتاکم
لطفا چند لحظه صبر نمائید

سال  نو مبارک با آرزوی بهترین ها

})();