لطفا چند لحظه صبر نمائید
مشتریان گرامی به علت عدم فعالیت باربری ها ارسال سفارشات تا تاریخ ۲۱ اسفند ماه می باشد پس از آن در صورت ثبت سفارش پردازش سفارشات از تاریخ 14 فروردین ماه خواهد بود

روغن ایمرسیون (نوترون) Immersion oil for microscopy


0.0 (0)
بدون دیگاه
بسته بندی :

خریدار موظف است کلیه دستورالعمل های استعمال مربوطه را مطالعه و با اطلاع کافی آن را خریداری کند. از بلیعدن، تماس با پوست و استنشاق خودداری کنید.
گارانتی اصالت کالا
ارسال سریع به سراسر کشور
گارانتی برگشت وجه

آماده ارسال از 1 روز کاری آینده

380,000 تومان
موجودی ترکیبی کالا

بسته بندی : 250 میلی لیتر

معرفی

معرفی و کاربرد روغن ایمرسیون

روغن ایمرسیون یکی از لوازم ضروری و پرکاربرد در آزمایشگاه های زیستی و تشخیص طبی است. واژه امرسیون به معنای غوطه ور شدن بوده و علت نام گذاری آن غوطه ور شدن لنز عدسی شئی 100 میکروسکوپ هنگام مشاهده نمونه ها است. علت استفاده از روغن امرسیون هنگام مشاهده نمونه کاهش ضریب شکست نوری هنگام عبور نور شیشه به هوا و ایجاد یک تصویر منسجم از نمونه است.

هنگام استفاده از عدسی چشمی 100 برابر در صورتی که از روغن استفاده نکنیم، ضریب شکست بالای هوا، باعث پراکنده شدن پرتوهای نور میکروسکوپ می‌ گردد و به علت فاصله‌ کانونی کوتاه عدسی، نور چندانی به آن نمی ‌رسد. از آن ‌جا که ضریب شکست روغن ایمرسیون برابر با عدسی 100 است، قرار دادن یک قطره روغن روی نمونه باعث جلوگیری از شکست و پراش نور می‌ گردد و مانند عدسی محدب عمل می کند و در نتیجه پرتوهای نور را همگرا می‌ کند و تصویری واضح از نمونه ارائه می‌ دهد. همچنین استفاده از این روغن باعث می‌ شود که عدسی چشمی 100 از نمونه فاصله گرفته و از آسیب رسیدن به نمونه و عدسی جلوگیری شود.



فروش روغن ایمرسیون نوترون

فروشگاه ای آز فعال در حوزه فروش اینترنتی مواد شیمیایی آزمایشگاهی و صنعتی و لوازم و تجهیزات آزمایشگاهی است که آماده فروش روغن ایمرسیون در بسته بندی های مقرون به صرفه و با کیفیت ممتاز در گریدهای صنعتی و آزمایشگاهی و از برندهای معتبر ایرانی، هندی، چینی و اروپایی به پژوهشگران، دانشگاهیان، صنایع و کارخانجات است.



خرید روغن ایمرسیون نوترون

جهت خرید روغن ایمرسیون می توانید از بخش "افزودن به سبد خرید" اقدام به ثبت سفارش کالای مورد نظر در وبسایت کنید. از طریق واتس اپ با شماره  09925021003 نیز می توانید کالای مورد نظر را  مستقیما از شرکت خریداری کنید.
مشخصات فنی
شکل ظاهری
مایع
شرکت تولید کننده
نوترون
لطفا چند لحظه صبر نمائید

سال  نو مبارک با آرزوی بهترین ها

})();