لطفا چند لحظه صبر نمائید
مشتریان گرامی به علت عدم فعالیت باربری ها ارسال سفارشات تا تاریخ ۲۱ اسفند ماه می باشد پس از آن در صورت ثبت سفارش پردازش سفارشات از تاریخ 14 فروردین ماه خواهد بود

دی سدیم هیدروژن فسفات (دی سدیم فسفات) (دکتر مجللی) Disodium phosphate


0.0 (0)
بدون دیگاه
بسته بندی :

خریدار موظف است کلیه دستورالعمل های مربوطه را مطالعه و با اطلاعات کافی آن را خریداری کند.
گارانتی اصالت کالا
ارسال سریع به سراسر کشور
گارانتی برگشت وجه

آماده ارسال

500,000 تومان
موجودی ترکیبی کالا

بسته بندی : 1 کیلوگرمی بسته بندی : 5 کیلوگرمی بسته بندی : 10 کیلوگرمی

کالاهای مشابه

معرفی

معرفی دی سدیم هیدروژن فسفات

دی سدیم هیدروژن فسفات یک ترکیب شیمیایی با فرمول Na2HPO4.xH2O و جرم مولکولی 141.96 گرم بر مول می باشد. نام های دیگر این ترکیب سدیم فسفات دی بازیک (دی بازیک سدیم فسفات) است. شکل ظاهری این ترکیب کریستال سفید رنگ در حالت آبدار و پودر سفید در حالت بدون آب می باشد. این ماده در آب محلول بوده و PH محلول 10% آن بین 8 الی 11 گزارش شده است. دی سدیم فسفات به راحتی در آب قابل حل است ولی در محلول‌های آلی حل نمی‌شود.
 

کاربرد دی سدیم هیدروژن فسفات

دی سدیم فسفات و تری سدیم فسفات از نمک های فسفاته بوده که جهت تنظیم PH, جذب آب در محصولات غذایی از جمله انواع پنیر ها، تغلیظ شیر و در تولید انواع ماکارونی کاربرد دارد. عمده صنایع مصرف‌کننده این ماده شیمیایی شامل کارخانه‌های تولید مواد شوینده، صنایع تصفیه آب، صنایع غذایی، صنایع سرامیک سازی، معدنی، صنایع تولید کاغذ و صنایع پتروشیمی می‌باشد.


از دی سدیم فسفات برای مصارف دارویی جهت تنظیم غلظت سرمی کلسیم، اثر بافری در تعادل اسید –باز، افزایش ترشح کلیوی یون H+ دفع انگل ها و داروهای ضد کرم سمی، قبل یا بعد از درمان با برخی از داروهای ضد کرم،تسهیل و جمع آوری مدفوع جهت آزمایش های انگلی استفاده می شود. در صنایع غذایی بعنوان ماده افزودنی خوراکی برای نگهدارنده رطوبت بعنوان ماده شوینده، در خمیردندان ها و برای گرفتن سختی آب، استفاده می شود. این ماده نیز در تهیه برخی از سرامیک های لعاب شیشه ای، لعاب کاری و نیز در دباغی چرم، صنایع نساجی، چاپ، شوینده ها، تصفیه آب بویلر و بافرسازی استفاده می شود. همچنین در تولید لاستیک و چاپ عکس کاربرد دارد.


دی سدیم فسفات غذایی وقتی قبل از پخت به ماکارونی افزوده شود با تسریع متورم کردن رشته‌ها، زمان پخت را کاهش می‌دهد و باعث یکنواخت شدن پخت می‌شود. این ماده در شیرِ تبخیر شده، نقش بافر دارد و از ژل شدن آن جلوگیری می‌کند. در پودینگ‌های زود ساخت زمان انعقاد را کوتاه می‌کند و در سُس‌های کرمی و مواد غذائی تزئینی با متورم کردن مواد پروتئینی به‌‌ عنوان معلق کننده عمل می‌کند. از دی سدیم فسفات به عنوان نگهدارنده مواد غذایی نیز استفاده می شود. فروش دی سدیم هیدروژن فسفات به عنوان یک ماده افزودنی غذایی در بسیاری از کشورهای جهان تأیید شده است. کاربرد اولیه دی سدیم فسفات، تنظیم کننده اسیدیته است. همچنین در غلات خشک موجود است. با دیگر فسفاتها، این ماده باعث تغییر رنگ غلات، کمک به جریان یافتن غلات در طی استخراج و فراهم ساختن غنی سازی فسفر می شود. همچنین به عنوان امولسیون کننده در سس پنیر وجود دارد.

فروش دی سدیم فسفات دکتر مجللی

فروشگاه اینترنتی ای آز فعال در حوزه فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی-صنعتی و ملزومات و تجهیزات آزمایشگاهی-پژوهشی می باشد که آماده فروش دی سدیم فسفات با  بهترین قیمت و کیفیت ممتاز در گرید های مختلف آزمایشگاهی، غذایی و صنعتی از معتبرترین منابع چینی، هندی و اروپایی در بسته بندی های: 5 گرمی، 10 گرمی، 25 گرمی، 50 گرمی، 100 گرمی، 250 گرمی، 500 گرمی، 1 کیلو و 25 کیلویی به پژوهشگران، دانشگاهیان، صنایع و کارخانجات است.
 

خرید دی سدیم هیدروژن فسفات دکتر مجللی

شما می توانید دی سدیم فسفات را با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی ای آز در بسته بندی های متنوع تهیه کنید. برای این منظور، از بخش " افزودن به سبد خرید" اقدام به ثبت سفارش کالای مورد نظر بکنید.

 
مشخصات فنی
CAS Number
7558-79-4
نام لاتین
Disodium phosphate
فرمول شیمیایی
Na2HPO4
جرم مولکولی
141.96 g/mole
دمای ذوب
250 °C
محلولیت
محلول در آب
شکل ظاهری
پودر سفید
گرید
Extra pure
شرکت تولید کننده
دکتر مجللی
لطفا چند لحظه صبر نمائید

سال  نو مبارک با آرزوی بهترین ها

})();