لطفا چند لحظه صبر نمائید

شماره ی پیام رسان ها  فقط جهت شرکت ها و فروش سازمانی 09121419192

CAS No:109-89-7

دی اتیل آمین Diethylamine


0.0 (0)
بدون دیگاه

ماده اورجینال مرک آلمان می باشد و با برند دلتاکم بسته بندی شده است.
خریدار موظف است کلیه دستورالعمل های استعمال مربوطه را مطالعه و با اطلاع کافی آن را خریداری کند.
از بلیعدن، تماس با پوست و استنشاق خودداری کنید.
تضمین اصالت و کیفیت کالا
نام های مترادف: DEA
گارانتی اصالت کالا
ارسال سریع به سراسر کشور
گارانتی برگشت وجه

موجود نیست
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید

کالاهای مشابه

معرفی

معرفی و کاربرد دی اتیل آمین

دی اتیل آمین ترکیبی شیمیایی با فرمول مولکولی این ماده به صورت C4H11N بوده که یک آمین نوع دوم محسوب می شود و به طور مخفف به صورت DEA نشان داده می شود. این ماده به شدت به حرارت حساس بوده و در اثر اعمال حرارت به سرعت تجزیه می شود. در اثر تجزیه دی اتیل آمین، گازهای سمی و خطرناک دی اکسید کربن، مونوکسید کربن، آمونیاک و اکسیدهای نیتروژن آزاد می کند. این ماده در حضور ترکیباتی مانند، اکسنده های قوی، اسیدها، نیترات سلولز، برخی فلزات و دی سیانو فوروکسان ناپایدار بوده و تخریب می شود. 

به دلیل ساختار آمونیاکی آن، در اکثر حلال ها و آب به هر میزان امتزاج پذیر است. از این ماده برای ساخت انواع آفت کش های کشاورزی به وفور استفاده می شود. همچنین برای تهیه ترکیب دی اتیل- متا- تولوآمید (به عنوان عامل دفع کننده حشرات) و دی اتیل آمینو اتانول (به عنوان یک عمال ضد زنگ و ضد خوردگی در تاسیسات تصفیه آب و فاضلاب ها) استفاده می شود. از کاربردهای دیگر این ماده در تهیه انواع رنگ ها، لاستیک سازی، داروسازی و تولید انواع رزین ها و ترکیبات با ارزش شیمیایی استفاده می شود.
 

خواص و ویژگی‌ های دی اتیل آمین 

جرم مولکولی این ترکیب 73.139 گرم بر مول و چگالی آن 0.707 گرم بر میلی لیتر است. همچنین، نقطه ذوب و نقطه جوش آن به ترتیب 49.80- و 54.80 درجه سانتیگراد است. به دلیل نقطه جوش پایین و فراریت بالا به نور مستقیم آفتاب و حرارت حساس و ناپایدار است. به دلیل انحلال پذیری خوب دی اتیل آمین در آب، اتانول، و حلال های آلی همچنین نقطه جوش پایین آن، در فرآیندهای صنعتی تهیه آفت کش ها، رنگ ها، رزین های صنعتی، داروسازی و تاسیسات تصفیه آب استفاده می شود. به طور کلی این ماده جزء دسته مواد سمی و خطرناک محسوب می شود و در برابر حرارت، اتمسفر محیط، اکسنده ها و اسیدها ناپایدار بوده و تخریب می شود. 
 


نکات ایمنی کار با دی اتیل آمین

این ماده به طور عمده جزء دسته مواد با سمیت بالا شناخته می شود. در حضور حرارت، اکسنده های قوی، اسیدها و برخی فلزات بسیار ناپایدار بوده و به سرعت واکنش می دهد. در حضور حرارت این ترکیب به سرعت تجزیه شده و گازهای سمی دی اکسید کربن، مونوکسید کربن و گازهای نیروزو تولید می کند. دی اتیل آمین در غلظت های بالا در اتمسفر محیط خطرناک بوده و با اکسیژن موجود در جو واکنش داده و گازهای سمی و خطرناکی تولید می کند. از طریق استنشاق و پوست به راحتی وارد بدن شده و باعث تحریک پوست، سرفه های شدید، درد قفسه سینه و همچنین تحریک چشم می شود.
 


شرایط نگهداری دی اتیل آمین

باید در جای خشک و خنک و به دور از اکسید کننده ها، اسیدها و حرارت و نور آفتاب باشد. در اثر تماس مستقیم این ماده با چشم، بسیار خطرناک بوده و باعث تخریب چشم می شود. 
 


فروش دی اتیل آمین

فروشگاه ای آز فعال در حوزه فروش اینترنتی مواد شیمیایی آزمایشگاهی و صنعتی و لوازم و تجهیزات آزمایشگاهی است که آماده فروش دی اتیل آمین آزمایشگاهی در بسته بندی های مقرون به صرفه و با کیفیت ممتاز در گریدهای صنعتی و آزمایشگاهی و از برندهای معتبر اروپایی به پژوهشگران، دانشگاهیان، صنایع و کارخانجات است.
 


خرید دی اتیل آمین

شما می توانید دی اتیل آمین را با قیمت مناسب در بسته بندی های 50 میلی لیتری، 100 میلی لیتری، 250 میلی لیتری، 500 میلی لیتری، 1 لیتری، 2/5 لیتری، 5 لیتریی و بالاتر از فروشگاه اینترنتی "ای آز" تهیه کنید. برای این منظور، از بخش " افزودن به سبد خرید" اقدام به ثبت سفارش کالای مورد نظر بکنید.
 

مشخصات فنی
CAS Number
109-89-7
نام لاتین
Diethylamine
فرمول شیمیایی
C4H11N
جرم مولکولی
73.139 g/mole
دمای ذوب
-49.80 °C
دمای جوش
54.8 °C
دمای خود آتشگیری
312 °C
شکل ظاهری
مایع بی رنگ
توضیحات
ماده اورجینال مرک است که با برند دلتاکم بسته بندی شده است.
لطفا چند لحظه صبر نمائید