لطفا چند لحظه صبر نمائید

شماره ی پیام رسان ها  فقط جهت شرکت ها و فروش سازمانی 09121419192

دماسنج دیجیتالی قلمی پراب دار TP300 (ترمومتر دیجیتالی) TP300


0.0 (0)
بدون دیگاه

دماسنج مناسب برای پخت گوشت و غذاهای مختلف
دماسنج مناسب برای چک کردن دمای مایعات

آماده ارسال

135,000 تومان
معرفی

دماسنج دیجیتالی قلمی پرابدار TP300

دماسنج میله ای نفوذی TP300  به دلیل استفاده راحت، دقت و اطمینان بالا مناسب مصارف آشپزی و آزمایشگاهی می باشد. این دستگاه به یک صفحه نمایش LCD به همراه نور پس زمینه جهت راحتی کاربر در محیط های کم نور مجهز شده است، ابعاد صفحه نمایش این دستگاه ۲۴x۲.۵x۱.۵ سانتی‌متر می باشد. این دستگاه از دو واحد درجه سانتی گراد و درجه فارنهایت پشتیبانی می کند و کاربر می تواند نحوه نمایش دما بر روی صفحه نمایش را متناسب با نیاز خود بین این دو واحد انتخاب کند. پراب این دستگاه از نوع نفوذی می باشد و می توان آن را به طور مستقیم داخل هرنوع محلولی وارد کرد تا دمای محلول به طور دقیق در اختیار کاربر قرار گیرد. از دیگر ویژگی های TP300 می توان به قابلیت ذخیره و بازخوانی داده ها، سیستم خاموشی خودکار و مصرف کم انرژی اشاره کرد. طول کلی این دستگاه (صفحه نمایشگر و میله نفوذی) به 245 میلی متر می رسد. رنج اندازه گیری این دستگاه بین 50- تا 300 درجه سانتی گراد یا 58- تا 572 درجه فارنهایت می باشد. دقت اندازه گیری این دستگاه ±0.1 درجه سانتی گراد و درجه فارنهایت می باشد و رزولوشنی معادل با 0/1 درجه سانتی گراد و فارنهایت دارد.
مشخصات قیمت و خرید دماسنج قلمی TP300.jpg

 

 

مشخصات دماسنج دیجیتالی قلمی پرابدار TP300

وزن: 27 گرم
ابعاد: ۲۴x۲.۵x۱.۵ سانتی‌متر
طول پراب : 10.5 سانتیمتر
دامنه اندازه‌گیری: -۵۰ تا ۳۰۰ درجه سانتیگراد
دقت: ۰.۱ درجه سانتیگراد
 

فروش دماسنج دیجیتالی قلمی پرابدار TP300

فروشگاه ای آز فعال در حوزه فروش اینترنتی ابزار دقیق، لوازم و تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی است که آماده فروش دماسنج دیجیتالی قلمی پرابدار با کیفیت ممتاز و قیمت رقابتی به مشتریان گرامی می باشد.
 

 

خرید دماسنج دیجیتالی قلمی پرابدار TP300

جهت خرید دماسنج دیجیتالی قلمی پرابدار می توانید از بخش "افزودن به سبد خرید" اقدام به ثبت سفارش کالای مورد نظر در وبسایت کنید. از طریق واتس اپ با شماره  09925021003 نیز می توانید کالای مورد نظر را  مستقیما از شرکت خریداری کنید.

مشخصات فنی
ابعاد
10.5 سانتی متر
وزن
27 گرم
توضیحات
دامنه اندازه‌گیری: -۵۰ تا ۳۰۰ درجه سانتیگراد دقت: ۰.۱ درجه سانتیگراد
لطفا چند لحظه صبر نمائید