لطفا چند لحظه صبر نمائید
مشتریان گرامی به علت عدم فعالیت باربری ها ارسال سفارشات تا تاریخ ۲۱ اسفند ماه می باشد پس از آن در صورت ثبت سفارش پردازش سفارشات از تاریخ 14 فروردین ماه خواهد بود

تیترازول اسید سولفوریک 2 نرمال (نوترون)


0.0 (0)
بدون دیگاه 4 پرسش و پاسخ
بسته بندی :

خریدار موظف است کلیه دستورالعمل های استعمال مربوطه را مطالعه و با اطلاع کافی آن را خریداری کند.
از بلیعدن، تماس با پوست و استنشاق خودداری کنید.
گارانتی اصالت کالا
ارسال سریع به سراسر کشور

آماده ارسال از 1 روز کاری آینده

350,000 تومان
موجودی ترکیبی کالا

بسته بندی : 1 لیتری

معرفی

معرفی تیترازول اسید سولفوریک 2 نرمال

محلول استاندارد حجم سنجی (تیترازول)، محلولیست که حاوی غلظتی مشخص و بسیار دقیق که در تیتراسیون های حجم سنجی مورد استفاده قرار می گیرد.   این تیترازول غلظت دقیق 2 مولار از اسید سولفوریک است که برای تیتراسیون از آن استفاده می شود. 
 

فروش تیترازول اسید سولفوریک 2 نرمال

"ای آز" فروشگاهی فعال در حوزه فروش اینترنتی مواد شیمیایی صنعتی و آزمایشگاهی و تجهیزات آزمایشگاهی-پژوهشی است که آماده فروش تیترازول ها در بسته بندی های مقرون به صرفه و با کیفیت ممتاز در گریدهای صنعتی و آزمایشگاهی و از برندهای معتبر هندی، چینی و اروپایی به پژوهشگران، دانشگاهیان، صنایع و کارخانجات است.
 

خرید تیترازول اسید سولفوریک 2 نرمال

شما می توانید تیترازول اسید سولفوریک را با قیمت مناسب در بسته بندی های 50 میلی لیتری، 100 میلی لیتری، 250 میلی لیتری، 500 میلی لیتری، 1 لیتری، 2.5 لیتری، 5 لیتریی و بالاتر از فروشگاه اینترنتی "ای آز" تهیه کنید. برای این منظور، از بخش " افزودن به سبد خرید" اقدام به ثبت سفارش کالای مورد نظر بکنید.

 
مشخصات فنی
شرکت تولید کننده
نوترون
لطفا چند لحظه صبر نمائید
پرسش‌های متداول

تیزاب سلطانی محلولی بسیار خورنده است که همه فلزات حتی طلا را حل می کند و از ترکیب اسید هیدروکلریک و اسید نیتریک با نسبت حجمی 3 به 1 به دست می آید.

جوهر نمک نام دیگر اسید هیدروکلریک یا همان اسید کلریدریک است.

به علت سرعت تبخیر بالا، غلظت های بالاتر از 40% از اسید کلریدریک از نظر شیمیایی پایدار نیست. بنابراین باید در نگهداری آن دقت شود چون در دما و فشار بالا، به غلظت های کمتر از 34% تنزل پیدا می کند.
 

اسید هیدروکلریک تولید مه های اسیدی می کند که به شدت خورنده است و باعث آسیب های جدی به پوست، چشم، دستگاه گوارش و ریه می شود. باید هنگام کار با آن دستکش ضد اسید، عینک و ماسک ویژه اسیدی را استفاده کرد.

سال  نو مبارک با آرزوی بهترین ها

})();