لطفا چند لحظه صبر نمائید
مشتریان گرامی به علت عدم فعالیت باربری ها ارسال سفارشات تا تاریخ ۲۱ اسفند ماه می باشد پس از آن در صورت ثبت سفارش پردازش سفارشات از تاریخ 14 فروردین ماه خواهد بود
CAS No:76-03-9

تری کلرو استیک اسید Extra pure (نوترون) Trichloroacetic acid


0.0 (0)
بدون دیگاه
بسته بندی :

خریدار موظف است کلیه دستورالعمل های استعمال مربوطه را مطالعه و با اطلاع کافی آن را خریداری کند.
از بلیعدن، تماس با پوست و استنشاق خودداری کنید.
ارسال به سراسر کشور
تضمین اصالت کالا

آماده ارسال

ارسال رایگان

2,500,000 تومان
موجودی ترکیبی کالا

بسته بندی : 1 کیلوگرمی

معرفی

معرفی و کاربرد تری کلرو استیک اسید

تری کلرواستیک اسید آنالوگ اسید استیک است که در آن سه اتم هیدروژن (H) گروه متیل (-CH3) با اتم‌های کلر (Cl) جایگزین می‌شوند. به تری کلرواستیک اسید، تری کلرو اتانوئیک اسید یا استوکاستئین نیز گفته می‌شود. استرها و نمک‌های تری کلرواستیک اسید به عنوان تری کلرو استات نامیده می‌شوند. فرمول شیمیایی تری کلرواستیک اسید C2HCl3O2 است. این ترکیب توسط Jean-Baptiste Dumas در سال 1839 کشف شد. استو-کاستین در شکل جامد آن، یک جامد بلوری و بدون رنگ است. با جذب رطوبت هوا یک شربت تشکیل می‌دهد. با آزاد سازی گرما در آب حل می‌شود. خورنده است. این یک اسید قدرتمند است که به طور گسترده‌ای در شیمی بالینی به عنوان ماده رسوب دهنده پروتئین استفاده می‌شود. همچنین، کاربرد گسترده‌ای در از بین بردن زگیل دارد. در مقیاس آزمایشگاهی تری کلرواستیک اسید را می توان از واکنش کلر با استیک اسید در حضور کاتالیزور مناسب تهیه کرد. همچنین از دیگر روشهای تهیه تری کلرو استیک اسید می توان به اکسید کردن تری کلرو استالدهید اشاره کرد.
 

فروش تری کلرو استیک اسید

"ای آز" فروشگاهی فعال در حوزه فروش اینترنتی مواد شیمیایی آزمایشگاهی-صنعتی و ملزومات و تجهیزات آزمایشگاهی-پژوهشی می باشد که آماده فروش تری کلرو استیک اسید با  بهترین قیمت و کیفیت ممتاز در گرید های مختلف آزمایشگاهی، غذایی و صنعتی از معتبرترین منابع چینی، هندی و اروپایی در بسته بندی های: 5 گرمی، 10 گرمی، 25 گرمی، 50 گرمی، 100 گرمی، 250 گرمی، 500 گرمی، 1 کیلو و 25 کیلویی به پژوهشگران، دانشگاهیان، صنایع و کارخانجات است.
 

خرید تری کلرو استیک اسید

شما می توانید تری کلرو استیک اسید را با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی "ای آز" در بسته بندی های متنوع تهیه کنید. برای این منظور، از بخش " افزودن به سبد خرید" اقدام به ثبت سفارش کالای مورد نظر بکنید.

 
مشخصات فنی
CAS Number
76-03-9
نام لاتین
Trichloroacetic acid
فرمول شیمیایی
C2HCl3O2
جرم مولکولی
163.38 g/mole
دمای ذوب
57 °C
محلولیت
محلول در آب
دمای جوش
196 °C
شکل ظاهری
پودر سفید
گرید
Extra pure
شرکت تولید کننده
نوترون
لطفا چند لحظه صبر نمائید

سال  نو مبارک با آرزوی بهترین ها

})();