لطفا چند لحظه صبر نمائید

شماره ی پیام رسان ها  فقط جهت شرکت ها و فروش سازمانی 09121419192

تری سدیم سیترات دو آبه (دکتر مجللی) Trisodium citrate (Extra pure)


0.0 (0)
بدون دیگاه
بسته بندی :

خریدار موظف است کلیه دستورالعمل های استعمال مربوطه را مطالعه و با اطلاع کافی آن را خریداری کند.

آماده ارسال

460,000 تومان
موجودی ترکیبی کالا

بسته بندی : 1 کیلوگرمی بسته بندی : 5 کیلوگرمی بسته بندی : 10 کیلوگرمی

معرفی

معرفی و کاربرد تری سدیم سیترات

به صورت کلی به نمک های سیتریک اسید، سیترات سدیم می گویند که شامل مونو، دی و تری سدیم سیترات است. از بین نمک های موجود برای این ماده نوع تری کاربرد بیشتری دارد. این ماده در مقیاس تجاری به صورت سنتزی تولید می گردد اما در طبیعت نیز در مرکبات یافت می شود. از آنجایی که در سنتز این ماده از محصولات حیوانی کمک گرفته نمی شود، می توان از آن در غذاهای مربوط به گیاه خواران نیز استفاده نمود.

این نمک به صورت پودر و خوراکی نیز موجود است و پرمصرف ترین نمک امولسیون کننده در پنیرهای فرآوری شده و خرد شده است و عموما در ترکیب با اسید سیتریک به عنوان عامل بافری جهت کنترل pH نوشیدنی ها و مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرد. این ماده دارای مزه ترش است (همانند اسید سیتریک) همچنین مانند تمامی نمک ها مزه نمکی نیز دارد. مهمترین کاربرد این ماده استفاده به عنوان طعم دهنده و نگهدارنده در صنایع غذایی است. علاوه بر این، تری سدیم سیترات به عنوان یک آنتی اکسیدان در غذا و همچنین یک عامل جدا کننده استفاده می شود. این ترکیب شیمیایی به راحتی در آب حل می شود و عملا در الکل نامحلول است و در هوای مرطوب مایع می شود.

فروش تری سدیم سیترات دکتر مجللی

فروشگاه اینترنتی  ای آز فعال در حوزه فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی-صنعتی و ملزومات و تجهیزات آزمایشگاهی-پژوهشی می باشد که آماده فروش تری سدیم سیترات با  بهترین قیمت و کیفیت ممتاز در گرید های مختلف آزمایشگاهی، غذایی و صنعتی از معتبرترین منابع چینی، هندی و اروپایی در بسته بندی های: 5 گرمی، 10 گرمی، 25 گرمی، 50 گرمی، 100 گرمی، 250 گرمی، 500 گرمی، 1 کیلو و 25 کیلویی به پژوهشگران، دانشگاهیان، صنایع و کارخانجات است.

خرید تری سدیم سیترات دکتر مجللی

شما می توانید تری سدیم سیترات را با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی  ای آز در بسته بندی های متنوع تهیه کنید. برای این منظور، از بخش " افزودن به سبد خرید" اقدام به ثبت سفارش کالای مورد نظر بکنید.

 
مشخصات فنی
CAS Number
68-04-2
نام لاتین
Trisodium citrate
فرمول شیمیایی
Na3C6H5O7
جرم مولکولی
258.06 g/mole
محلولیت
محلول در آب
شکل ظاهری
پودر سفید
گرید
Extra pure
شرکت تولید کننده
دکتر مجللی
لطفا چند لحظه صبر نمائید