لطفا چند لحظه صبر نمائید

شماره ی پیام رسان ها  فقط جهت شرکت ها و فروش سازمانی 09121419192

CAS No:64-02-8

تترا سدیم ادتا Extra pure (نوترون) Tetrasodium EDTA


0.0 (0)
بدون دیگاه
بسته بندی :

خریدار موظف است کلیه دستورالعمل های مربوطه را مطالعه و با اطلاعات کافی آن را خریداری کند.
گارانتی اصالت کالا
ارسال سریع به سراسر کشور
گارانتی برگشت وجه

آماده ارسال از 1 روز کاری آینده

770,000 تومان
موجودی ترکیبی کالا

بسته بندی : 1 کیلوگرمی

معرفی

معرفی و کاربرد تترا سدیم ادتا

این ترکیب در واقع یک آمینو پلی کربوکسیلیک اسید جامد بی رنگ و قابل انحلال در آب است و به طور گسترده بعنوان حلال آهک مورد استفاده قرار میگیرد. اتیلن دی آمین تترا استیک اسید یا ادتا (EDTA) عامل کی لیت ساز، ماده ای است که با دسته ای از نمک ها تولید و با قدرت به یون های فلزات می چسبد و کاربرد گسترده ای در کشاورزی، صنایع غذایی، شوینده ها، دترجنت ها، کاغذ و تصفیه پساب دارد. این ترکیب یک ماده اسیدی میباشد که باز مزدوج آن اتیلن دی آمین تترا استات میباشد و به طور گسترده برای انحلال اهک استفاده میشود.که به دوصورت ۲ سدیم و ۴ سدیم وجود دارد.

ادتا را به عنوان یک عامل کلاته کننده می شناسند. Chealeting یا همان کلاته توانایی ایجاد پیوند با یون های فلزی را دارند و به مجموع یون فلز و عامل کلاته کننده ” کلاته ” گفته می شود. ادتا به دلیل ساختاری که از لحاظ مولکولی دارد قابلیت ایجاد پیوند با یون های فلزی همانند آهن و نیکل را دارد و از همین خاصیت در بسیاری از صنایع به منظور حذف یون های فلزی و یا تغییر در خواص یون ها استفاده فراوان می شود. کلات آهن edta یکی از معروفترین کلاتهای این ماده است.

 

فروش تترا سدیم ادتا

"ای آز" فروشگاهی فعال در حوزه فروش اینترنتی مواد شیمیایی آزمایشگاهی-صنعتی و ملزومات و تجهیزات آزمایشگاهی-پژوهشی می باشد که آماده فروش تترا سدیم ادتا با  بهترین قیمت و کیفیت ممتاز در گرید های مختلف آزمایشگاهی، غذایی و صنعتی از معتبرترین منابع چینی، هندی و اروپایی در بسته بندی های: 5 گرمی، 10 گرمی، 25 گرمی، 50 گرمی، 100 گرمی، 250 گرمی، 500 گرمی، 1 کیلو و 25 کیلویی به پژوهشگران، دانشگاهیان، صنایع و کارخانجات است.
 

خرید تترا سدیم ادتا

شما می توانید تترا سدیم ادتا را با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی "ای آز" در بسته بندی های متنوع تهیه کنید. برای این منظور، از بخش " افزودن به سبد خرید" اقدام به ثبت سفارش کالای مورد نظر بکنید.

 
مشخصات فنی
CAS Number
64-02-8
نام لاتین
Tetrasodium EDTA
فرمول شیمیایی
C10H12N2Na4O8
جرم مولکولی
380.171 g/mole
محلولیت
محلول در آب
شکل ظاهری
پودر سفید
گرید
Extra pure
شرکت تولید کننده
نوترون
لطفا چند لحظه صبر نمائید