لطفا چند لحظه صبر نمائید
مشتریان گرامی به علت عدم فعالیت باربری ها ارسال سفارشات تا تاریخ ۲۱ اسفند ماه می باشد پس از آن در صورت ثبت سفارش پردازش سفارشات از تاریخ 14 فروردین ماه خواهد بود
CAS No:526-83-0

تارتاریک اسید DL (نوترون) DL-Tartaric Acid


0.0 (0)
بدون دیگاه
بسته بندی :

نام رایج: جوهر ترش
گارانتی اصالت کالا
ارسال سریع به سراسر کشور
گارانتی برگشت وجه

آماده ارسال از 1 روز کاری آینده

750,000 تومان
موجودی ترکیبی کالا

بسته بندی : 1 کیلوگرمی

معرفی

معرفی و کاربرد تارتاریک اسید

تارتاریک اسید به صورت کریستالهای بی رنگ یا پودر های سفید بدون بو با مزه ترش و در هوا پایدار است. این ماده یک دی کربوکسیلیک اسید می باشد. در آب و الکل محلول است. آلفا هیدروکسی اسید ها، گروهی از اسیدهای کربوکسیلیک هستند که علاوه بر عامل اسیدی دارای عامل هیدروکسیل (OH) هستند. اسید لاکتیک، اسید مالئیک، اسید تارتاریک و اسید سیتریک جزء اسید های میوه ای هستند. این اسید ها از میوه های سیب، انگور و مرکبات به دست می آیند. یکی از رایج ­ترین کاربردهای تارتاریک اسید، استفاده از آن به عنوان ترش کننده  به جای سیتریک می ­باشد چون اسید تارتاریک ترش مزه تر از اسید سیتریک است. هم­چنین به علت خاصیت آنتی اکسیدانی و و نیز جاذب رطوبت بودن در صنایع غذایی علاوه بر استفاده به عنوان طعم دهنده کاربردهای گسترده دیگری نیز دارد.
در صنعت تولید لوازم آرایشی و بهداشتی از تارتاریک اسید به دلیل خواص آنتی اکسیدانی و درخشندگی که دارد، به بسیاری از کرم های ضد چروک و پوسته شدن به عنوان عامل ضد پیری اضافه می شود.
 

فروش  تارتاریک اسید

"ای آز" فروشگاهی فعال در حوزه فروش اینترنتی مواد شیمیایی آزمایشگاهی-صنعتی و ملزومات و تجهیزات آزمایشگاهی-پژوهشی می باشد که آماده فروش  تارتاریک اسید با  بهترین قیمت و کیفیت ممتاز در گرید های مختلف آزمایشگاهی، غذایی و صنعتی از معتبرترین منابع چینی، هندی و اروپایی در بسته بندی های: 5 گرمی، 10 گرمی، 25 گرمی، 50 گرمی، 100 گرمی، 250 گرمی، 500 گرمی، 1 کیلو و 25 کیلویی به پژوهشگران، دانشگاهیان، صنایع و کارخانجات است.
 

خرید  تارتاریک اسید

شما می توانید  تارتاریک اسید را با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی "ای آز" در بسته بندی های متنوع تهیه کنید. برای این منظور، از بخش " افزودن به سبد خرید" اقدام به ثبت سفارش کالای مورد نظر بکنید.
مشخصات فنی
CAS Number
526-83-0
نام لاتین
Tartaric acid
فرمول شیمیایی
C4H6O6
جرم مولکولی
150.08 g/mole
نام های مترادف
جوهر ترش
دمای ذوب
171 °C
محلولیت
محلول در آب
دمای جوش
206 °C
شکل ظاهری
پودر سفید
گرید
Extra pure
شرکت تولید کننده
نوترون
توضیحات
DL
لطفا چند لحظه صبر نمائید

سال  نو مبارک با آرزوی بهترین ها

})();