لطفا چند لحظه صبر نمائید
مشتریان گرامی به علت عدم فعالیت باربری ها ارسال سفارشات تا تاریخ ۲۱ اسفند ماه می باشد پس از آن در صورت ثبت سفارش پردازش سفارشات از تاریخ 14 فروردین ماه خواهد بود

بورت شیر تفلون Burette


0.0 (0)
بدون دیگاه
حجم :

شیر تفلون
گارانتی اصالت کالا( جنس اصلی وارداتی)
ارسال سریع به سراسر کشور
گارانتی برگشت وجه

آماده ارسال

620,000 تومان
موجودی ترکیبی کالا

حجم : 25 میلی لیتر حجم : 50 میلی لیتر

معرفی

معرفی و کاربرد بورت شیر تفلون آزمایشگاهی

بورت شیر تفلون یک لوله شیشه‌ای مدرج با یک شیر در یک انتها است که برای رساندن حجم‌های شناخته شده مایع به‌ویژه در تیتراسیون می‌باشد. این یک لوله شیشه ای بلند و مدرج است که در انتهای پایینی آن یک میله نگهدارنده و در خروجی آن یک لوله مویرگی مخروطی قرار دارد. جریان مایع از لوله به نوک بورت توسط شیر توقف کنترل می شود. دو نوع اصلی بورت وجود دارد. بورت حجمی و بورت پیستون یا بورت دیجیتال.

یک بورت حجمی حجم های اندازه گیری شده مایع را نشان می دهد. بورت های پیستون شبیه سرنگ ها هستند، اما دارای سوراخ دقیق و پیستون هستند. بورت های پیستون ممکن است به صورت دستی کار کنند یا ممکن است موتور شوند. یک بورت وزنی وزن های اندازه گیری شده یک مایع را نشان می دهد. بورت یک ظروف شیشه‌ای اندازه‌گیری حجمی است که در شیمی تجزیه برای پخش دقیق مایع، به‌ویژه یکی از معرف‌ها در تیتراسیون استفاده می‌شود. لوله بورت دارای علائم مدرج است که از آن می توان حجم مایع توزیع شده را تعیین کرد. در مقایسه با یک پیپت حجمی، یک بورت در صورت استفاده از ظرفیت کامل، دقت مشابهی دارد، اما از آنجایی که معمولاً برای تحویل کمتر از ظرفیت کامل خود استفاده می شود، یک بورت کمی دقیق تر از یک پیپت است. بورت برای اندازه گیری حجم یک ماده توزیع شده استفاده می شود، اما با سیلندر اندازه گیری متفاوت است زیرا درجه بندی آن از بالا به پایین اندازه گیری می شود. بنابراین، تفاوت بین حجم شروع و نهایی برابر با مقدار توزیع شده است. دقت و کنترل بورت بر سایر ابزارهای افزودن محلول برای استفاده در تیتراسیون مفید است.

بورت حجمی چیست؟

یک بورت شیر تفلون حجمی می تواند از شیشه یا پلاستیک ساخته شود و یک لوله مستقیم با مقیاس درجه بندی است. در نوک بورت، یک سوپاپ و یک شیر برای کنترل جریان محلول شیمیایی وجود دارد. بشکه دریچه می تواند از شیشه یا PTFE پلاستیکی ساخته شود. کاسه های با بشکه های شیشه ای باید با وازلین یا گریس تخصصی روغن کاری شوند. بورت ها برای تحمل های خاص تولید می شوند که به عنوان کلاس A یا B تعیین می شوند و این نیز روی شیشه حک می شود.

روش خواندن بورت شیر تفلون

به منظور اندازه گیری مقدار محلول اضافه شده یا تخلیه شده، بورت باید در سطح چشم مستقیماً تا پایین خط مشاهده شود. برای اطمینان از اندازه گیری دقیق، مایع موجود در بورت باید کاملاً عاری از حباب باشد. تفاوت حجم را می توان با گرفتن اختلاف حجم ضبط شده نهایی و اولیه محاسبه کرد. استفاده از بورت با محلول بی رنگ ممکن است مشاهده پایین منیسک را دشوار کند، بنابراین تکنیک نوار سیاه می تواند مشاهده دقیق و ثبت اندازه گیری ها را آسان تر کند.

مشخصات بورت شیر تفلون

مشخصات به طور مستقیم با استفاده از هر تجهیزات آزمایشگاهی از جمله بورت ارتباط دارد. بنابراین، برای انجام آزمایش دقیق لازم است که بتوانیم هر یک از مشخصات را با جزئیات درک کنیم. حجم اسمی، خطا و واحدها دانش اولیه برای تشخیص مقدار محلول تحویلی از بورت در واحد میلی لیتر یا سانتی متر مکعب هستند. یکی دیگر از مشخصات بورت، کالیبراسیون است که با علامت TD یا Ex برای "Calibration to Deliver" مشخص شده است. این نشان می دهد که این بورت بهتر است برای هدف تحویل استفاده شود که مقدار آن مطابق با حجم مشخص شده باشد کلاس های دقت تجهیزات نیز در مشخصات بورت نیز نشان داده شده است و شامل کلاس A و کلاس B است. کلاس A، زمانی که دقت حجمی برای دقت آزمایش با دقت تا 0.1 درصد در مقایسه با 0.2 درصد در بورت کلاس B مهم است، نسبت به کلاس B ترجیح داده می شود.
 

فروش بورت شیر تفلون آزمایشگاهی

"ای آز" فروشگاهی فعال در حوزه فروش اینترنتی مواد شیمیایی صنعتی و آزمایشگاهی و تجهیزات آزمایشگاهی-پژوهشی است که آماده فروش بورت شیر تفلون آزمایشگاهی با  بهترین قیمت و کیفیت ممتاز به پژوهشگران، دانشگاهیان، صنایع و کارخانجات است.
 

خرید بورت شیر تفلون آزمایشگاهی

شما می توانید بورت شیر تفلون آزمایشگاهی را با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی "ای آز" در حجم های متنوع تهیه کنید. برای این منظور، از بخش " افزودن به سبد خرید" اقدام به ثبت سفارش کالای مورد نظر بکنید.

مشخصات فنی
جنس
شیشه بوروسیلیکاتی
رنگ
بی رنگ
لطفا چند لحظه صبر نمائید

سال  نو مبارک با آرزوی بهترین ها

})();