لطفا چند لحظه صبر نمائید

                                                                                                                                                  شماره ی پیام رسان ها  فقط جهت شرکت ها و فروش سازمانی 09121419192

CAS No:100-51-6

بنزیل الکل (نوترون) Benzyl Alcohol (Extra pure)


0.0 (0)
بدون دیگاه 2 پرسش و پاسخ
بسته بندی :

نام های مترادف: N,N-دی متیل اتان آمین
ارسال این کالا فقط از طریق چاپار یا تیپاکس امکانپذیر است. لطفا پست را انتخاب نکنید.
خریدار موظف است کلیه دستورالعمل های استعمال مربوطه را مطالعه و با اطلاع کافی آن را خریداری کند.
پوشیدن دستکش، ماسک و عینک آزمایشگاهی الزامیست.
از بلیعدن، تماس با پوست و استنشاق خودداری کنید.
تضمین اصالت و کیفیت کالا
ارسال به سراسر کشور

آماده ارسال

600,000 تومان
موجودی ترکیبی کالا

بسته بندی : 1 لیتری بسته بندی : 2/5 لیتری

معرفی

معرفی و کاربرد بنزیل الکل

بنزیل الکل به عنوان یک الکل معطر، دارای مولکول با ثبات به شکل حلقوی است که نشان دهنده تمام ترکیبات معطر است. هنگامی که در زمینه شیمی استفاده می شود، اصطلاح “معطر” لزوما به این معنی نیست که یک ماده شیمیایی دارای بوی قابل توجه است، اما بنزیل الکل با تمام بسیاری از رایحه های خوشایند همراه است. بنزیل الکل به طور طبیعی در انواع خوردنیهای مختلف از جمله زردآلو، قره قاروط و کاکائو وجود دارد. اسانس گیاهان مختلف می تواند این ترکیب آلی را نیز داشته باشد. حضور بنزیل الکل در این روغنهای اساسی آن را در ترکیبات معطر از اسانس رمانتیک و آرامش بخش به شیرینی سنبل، در چند حوزه ی کلمه می سازد. در خارج از رخداد طبیعی آن در گیاهان و مشتقات معطر آن، بنزیل الکل تولید شده نیز به عنوان یک حل کننده تقویت طعم استفاده می شود و می تواند در شراب، لیکور، محصولات پخته شده و حتی طعم سیگار یافت شود.

این ترکیب از یک گروه هیدروکسیل متصل به یک گروه متیل تشکیل شده است که به نوبه خود به یک حلقه معطر متصل می شود. واکنش بین اسیدهای کربوکسیلیک و بنزیل الکل منجر به تشکیل استرها می شود. این ترکیب در آب خیلی محلول نیست. با این حال ، این ترکیبات می توانند با دی اتیل اتر و سایر الکل ها مخلوط شوند. الکترونهای پی در حلقه بنزن به دلیل تشدید از محل خارج می شوند. اساساً ، ساختار یک مولکول الکل بنزیل یک مولکول  تولوئن است که در آن یکی از اتم های هیدروژن با یک گروه هیدروکسیل جایگزین شده است.

بنزیل الکل در لوازم آرایشی که به صورت تجاری تولید می شود، اغلب به عنوان یک تنظیم کننده pH و به عنوان نگهدارنده استفاده می شود. این را می توان در محصولات مراقبت از پوست مانند آرایش چشم و پاک کننده پیدا کرد. در حالی که ما معمولا استفاده از مواد نگهدارنده را با محصولات غذایی مرتبط می کنیم، آنها نقش مهمی در گسترش عمر مفید لوازم آرایشی دارند. به عنوان یک نگهدارنده باکتری استاتیک، بنزیل الکل مانع از رشد باکتری ها می شود بدون آنکه از بین برود، به این معنی که محصولات مراقبت شخصی شما با وجود مکان مناسب برای رشد باکتری ها الکل بنریل نمی گذارد هیچ باکتری با آنها تماس بگیرد. علاوه بر وقوع طبیعی آن در گیاهان و برنامه های کاربردی لوازم آرایشی مکرر، بنزیل الکل یک حلال موثر برای پوشش هایی مانند رنگ و لاک است که آن را ماده فعال در برخی از استریزرهای رنگی می کند. هنگامی که با یک ماده چسبناک همراه با چسبندگی به پوشش ها ترکیب می شود، بنزیل الکل یک حلال موثر است که از آلودگی های خطرناک هوا آزاد است.
 


تاثیر بنزیل الکل بر سلامتی

مصرف بیش از حد این ماده شیمیایی امکان مسمومیت را افزایش می دهد، که با مصرف عادی خطر محسوب نمی شود. اگر در غلظت کم استفاده شود بی خطر است و معمولاً در محصولات با فرمول مناسب وجود دارد. لازم است توجه داشته باشید که استنشاق بخار غلیظ آن یا خوردن و آشامیدن آن برای شما خطرناک است. بنابرین باید از این عمل اجتناب نمود. همچنین تماس چشمی با آن نیز باعث مخاطراتی می ‌شود. در صورتی که این تماس ایجاد شد، بایستی به مدت 15 دقیقه چشم با آب شسشتو داده شود و در نهایت به پزشک مراجعه کنید. البته استفاده از آن و حضور در محیطی که بنزیل الکل حضور دارد، به عنوان یک محیط یا عامل سرطان زا به اثبات نرسیده است.
 


نکات انبار کردن بنزیل الکل

 برای نگهداری آن از ظروفی که نور به آن‌ها نفوذ نمی ‌کند باید استفاده کرد  و آن را در دمای خنک و محلی که دارای تهویه ‌ هوا است باید نگه داری کرد. 
 

فروش بنزیل الکل نوترون

فروشگاه ای آز فعال در حوزه فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی و صنعتی و لوازم و تجهیزات آزمایشگاهی است که آماده فروش بنزیل الکل در بسته بندی های مقرون به صرفه و با کیفیت ممتاز در گریدهای صنعتی و آزمایشگاهی و از برندهای معتبر ایرانی، هندی، چینی و اروپایی به پژوهشگران، دانشگاهیان، صنایع و کارخانجات است.

خرید بنزیل الکل نوترون

جهت خرید بنزیل الکل آزمایشگاهی نوترون می توانید از بخش "افزودن به سبد خرید" اقدام به ثبت سفارش کالای مورد نظر در وبسایت کنید. از طریق واتس اپ با شماره  09925021003 نیز می توانید کالای مورد نظر را  مستقیما از شرکت خریداری کنید.
مشخصات فنی
CAS Number
100-51-6
نام لاتین
Benzyl alcohol
فرمول شیمیایی
C7H8O
جرم مولکولی
108.140 g/mole
نام های مترادف
Phenylmethanol
دمای ذوب
-15.2 °C
دمای جوش
205.3 °C
رنگ
بی رنگ
گرید
Extra pure
شرکت تولید کننده
نوترون
لطفا چند لحظه صبر نمائید
پرسش‌های متداول

بنزیل الکل مایعی بی رنگ است که به عنوان بی حس کننده موضعی باکتری و موضعی در محلول های تزریق استفاده می شود.

خانواده ترکیبات آلی معروف به الکل های بنزیل حاوی بنزیل الکل که به عنوان آلفا تولوئنول یا بنزن متانول نیز شناخته می شوند. ترکیبات شیمیایی تشکیل دهنده زیر ساخت فنیل متانول اینها هستند. بنزیل الکل یک ترکیب ساده (اساساً خنثی) است. 

کالاهای مرتبط

})();