لطفا چند لحظه صبر نمائید

                                                                                                                                                  شماره ی پیام رسان ها  فقط جهت شرکت ها و فروش سازمانی 09121419192

بطری درپیچدار رنگی (قهوه ای) Reagent bottle with screw cap


0.0 (0)
بدون دیگاه
آماده ارسال

1 عدد در انبار باقیست

550,000 تومان
معرفی

معرفی بطری درپیچدار رنگی:

بطری های معرف که به عنوان بطری های درپیچدار یا بطری های مدرج نیز شناخته می شوند، ظروفی هستند که از شیشه یا بوروسیلیکات یا مواد مرتبط ساخته شده اند. و روی آن ها با درپوش های مخصوصی پوشانده می شود و برای نگهداری مواد شیمیایی به صورت مایع یا پودر در آزمایشگاه ها به کار می رود. اندازه های رایج بطری درپیچدار آزمایشگاهی شامل 100 میلی لیتر، 250 میلی لیتر، 500 میلی لیتر، 1000 میلی لیتر (1 لیتر) و 2000 میلی لیتر (2 لیتر) می باشد. بطری درپیچدار آزمایشگاهی، به‌ویژه برای مصارف پزشکی و مواد شیمیایی گران‌قیمت، با ظرفیت‌های زیر 100 میلی‌لیتر نیز یافت می‌شوند. بطری های درپیچدار آزمایشگاهی درمقابل اتوکلاو مقاوم هستند، همچنین می توان اسیدها و مواد خطرناک و خورنده را در آنها نگهداری کرد. درب آنها از جنس پلی پروپیلن می باشد.

کاربرد بطری درپیچدار رنگی:

نگهداری مواد شیمیایی و محلول های آزمایشگاهی حساس به نور
 

فروش بطری درپیچدار رنگی:

"ای آز" فروشگاهی فعال در حوزه فروش اینترنتی مواد شیمیایی صنعتی و آزمایشگاهی و تجهیزات آزمایشگاهی-پژوهشی است که آماده فروش بطری درپیچدار آزمایشگاهی با  بهترین قیمت و کیفیت ممتاز به پژوهشگران، دانشگاهیان، صنایع و کارخانجات است.
 

خرید بطری درپیچدار رنگی:

شما می توانید بطری درپیچدار آزمایشگاهی را با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی "ای آز" در بسته بندی های متنوع تهیه کنید. برای این منظور، از بخش " افزودن به سبد خرید" اقدام به ثبت سفارش کالای مورد نظر بکنید.

مشخصات فنی
جنس
شیشه بوروسیلیکاتی
رنگ
امبر (قهوه ای)
لطفا چند لحظه صبر نمائید
})();