لطفا چند لحظه صبر نمائید

                                                                                                                                                  شماره ی پیام رسان ها  فقط جهت شرکت ها و فروش سازمانی 09121419192

بطری درپیچدار آزمایشگاهی (ساده) Reagent bottle with screw cap


0.0 (0)
بدون دیگاه
حجم :

قابل اتوکلاو
شیشه درب آبی

آماده ارسال

موجود در انبار

45,000 تومان
موجودی ترکیبی کالا

حجم : 100 سی سی حجم : 250 سی سی حجم : 500 سی سی حجم : 1000 سی سی

کالاهای مشابه

معرفی

معرفی و کاربرد بطری درپیچدار آزمایشگاهی

بطری های معرف که به عنوان بطری های درپیچدار یا بطری های مدرج نیز شناخته می شوند، ظروفی هستند که از شیشه یا بوروسیلیکات یا مواد مرتبط ساخته شده اند. و روی آن ها با درپوش های مخصوصی پوشانده می شود و برای نگهداری مواد شیمیایی به صورت مایع یا پودر در آزمایشگاه ها به کار می رود. اندازه های رایج بطری درپیچدار آزمایشگاهی شامل 100 میلی لیتر، 250 میلی لیتر، 500 میلی لیتر، 1000 میلی لیتر (1 لیتر) و 2000 میلی لیتر (2 لیتر) می باشد. بطری درپیچدار آزمایشگاهی، به‌ویژه برای مصارف پزشکی و مواد شیمیایی گران‌قیمت، با ظرفیت‌های زیر 100 میلی‌لیتر نیز یافت می‌شوند. از این شیشه ها برای ذخیره سازی و نگهداری محیطهای کشت برای راحت پرکردن و ریختن استفاده می شود. جنس درب از پلی پروپیلن می باشد

فروش بطری درپیچدار آزمایشگاهی

فروشگاه ای آز فعال در حوزه فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی و صنعتی و لوازم و تجهیزات آزمایشگاهی است که آماده فروش بطری درپیچدار آزمایشگاهی با کیفیت ممتاز  و تضمینی و از برندهای معتبر  به صنایع، کارخانجات، پژوهشگران و دانشگاهیان است.
 

خرید بطری درپیچدار آزمایشگاهی

جهت خرید بطری درپیچدار آزمایشگاهی می توانید از بخش "افزودن به سبد خرید" اقدام به ثبت سفارش کالای مورد نظر در وبسایت کنید. از طریق واتس اپ با شماره  09925021003 نیز می توانید کالای مورد نظر را  مستقیما از شرکت خریداری کنید.

مشخصات فنی
جنس
شیشه بوروسیلیکاتی
رنگ
بدنه بی رنگ- درب آبی
لطفا چند لحظه صبر نمائید
})();