لطفا چند لحظه صبر نمائید

شماره ی پیام رسان ها  فقط جهت شرکت ها و فروش سازمانی 09121419192

بالن ژوژه آزمایشگاهی (Glassco) Volumetric flask (Glassco)


0.0 (0)
بدون دیگاه
حجم :

گارانتی اصالت کالا
ارسال سریع به سراسر کشور
گارانتی برگشت وجه

آماده ارسال

موجود در انبار

138,000 تومان
موجودی ترکیبی کالا

حجم : 5 میلی لیتر حجم : 10 میلی لیتر حجم : 25 میلی لیتر حجم : 50 میلی لیتر حجم : 100 میلی لیتر حجم : 200 میلی لیتر حجم : 250 میلی لیتر حجم : 500 میلی لیتر حجم : 1000 میلی لیتر حجم : 2000 میلی لیتر

معرفی

معرفی و کاربرد بالن ژوژه آزمایشگاهی:

بالن حجمی (فلاسک اندازه گیری یا بالن مدرج) ابزار شیشه ای است که به گونه ای کالیبره شده تا حجم دقیقی در دمای معین داشته باشد. از بالن ژوژه برای رقت های دقیق و تهیه محلول های استاندارد استفاده می شود. این فلاسک ها معمولا گلابی شکل، با کف صاف و از شیشه یا پلاستیک ساخته شده اند. دهانه فلاسک یا با یک درپوش پلاستیکی گیره/پیچ تجهیز شده است یا دارای مفصلی برای قرار دادن درب PTFE یا شیشه ای است. گردن بالن ژوژه کشیده و باریک است و دارای علامت درجه بندی حلقه ای حک شده است. علامت گذاری، حجم مایع موجود در هنگام پر شدن تا آن نقطه را نشان می دهد. علامت گذاری معمولاً  در دمای 20 درجه سانتی گراد کالیبره می شود و به طور متناظر روی یک برچسب نشان داده می شود. برچسب بالن ژوژه همچنین حجم اسمی، تلورانس، کلاس دقت، استاندارد ساخت مربوطه و نشان سازنده را نشان می دهد. فلاسک های حجمی در اندازه های مختلف از 1 میلی لیتر تا 20 لیتر هستند.

استانداردهای کالیبراسیون برای فلاسک های حجمی در مشخصات و روش های استاندارد زیر تعریف شده است: ASTM E288، E542،E694، ISO 1042 و GOST 1770-74. با توجه به این مشخصات، بالن ژوژه ها در دو کلاس مختلف قرار می گیرند. فلاسک های استاندارد بالاتر (کلاس A، کلاس 1، USP یا معادل آن بسته به کشور) دقیق تر ساخته می شوند و دارای شماره سریال منحصر به فرد برای ردیابی هستند. در امور معمولی تر از استاندارد پایین‌تری (کلاس B یا معادل آن) برای کار کیفی یا آموزشی استفاده می‌شود.
 

فروش بالن ژوژه آزمایشگاهی:

"ای آز" فروشگاهی فعال در حوزه فروش اینترنتی مواد شیمیایی صنعتی و آزمایشگاهی و تجهیزات آزمایشگاهی-پژوهشی است که آماده فروش بالن ژوژه آزمایشگاهی با  بهترین قیمت و کیفیت ممتاز به پژوهشگران، دانشگاهیان، صنایع و کارخانجات است.
 

خرید بالن ژوژه آزمایشگاهی:

شما می توانید بالن ژوژه آزمایشگاهی را با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی "ای آز" در حجم های متنوع تهیه کنید. برای این منظور، از بخش " افزودن به سبد خرید" اقدام به ثبت سفارش کالای مورد نظر بکنید.

مشخصات فنی
نام لاتین
Volumetric flask
جنس
شیشه بوروسیلیکاتی
رنگ
بی رنگ
لطفا چند لحظه صبر نمائید
})();