لطفا چند لحظه صبر نمائید

                                                                                                                                                  شماره ی پیام رسان ها  فقط جهت شرکت ها و فروش سازمانی 09121419192

CAS No:123-51-3

ایزو آمیل الکل (نوترون) Extra pure


0.0 (0)
بدون دیگاه 1 پرسش و پاسخ
بسته بندی :

به علت ماهیت شیمیایی کالا، خریدار موظف است کلیه دستورالعمل های استعمال مربوطه را مطالعه و با اطلاع کافی به خطرات احتمالی آن را خریداری کند. پوشیدن دستکش، ماسک و عینک آزمایشگاهی الزامیست. از بلیعدن، تماس با پوست و استنشاق خودداری کنید.
گارانتی اصالت کالا
ارسال سریع به سراسر کشور
گارانتی برگشت وجه

آماده ارسال

900,000 تومان
موجودی ترکیبی کالا

بسته بندی : 1 لیتری بسته بندی : 2/5 لیتری

معرفی

معرفی ایزوآمیل الکل

نام دیگرایزوآمیل الکل 3-متیل بوتانول است. چگالی آن کمتر از آب است، در آب محلول است و روی آب شناور می ماند. شکل ظاهری این ترکیب، مایع بی‌رنگ است. ایزوآمیل الکل جزء اصلی روغن فیوزل است بنابراین یک ماده ی همراه مشخص در نوشیدنی های الکلی می باشد.
 

تولید ایزوآمیل الکل

ایزو آمیل الکل از نفت سبک با تقطیر کسری تولید می شود. بنابراین، یک مولکول چربی، الکل چرب در نظر گرفته می شود. به عنوان یک ترکیب جامد، محلول و یک ترکیب اسیدی بسیار ضعیف وجود دارد. در چندین مایعات بیولوژیکی مانند مدفوع و بزاق شناسایی شده است. این ماده در همه یوکاریوت ها وجود دارد، از مخمر گرفته تا انسان. این یک الکل فیوزل رایج است که به عنوان یک محصول اصلی از تخمیر اتانول تولید می شود و در تعدادی از مواد غذایی مانند گلابی، هویج وحشی و عناب یافت می شود. این امر نشانگر زیستی بالقوه برای مصرف این محصولات غذایی را بیان می کند. به اختلالات متابولیکی مادرزادی از جمله بیماری سلیاک مرتبط است.
 

کاربرد ایزوآمیل الکل

کاربرد اصلی آن در صنعت به عنوان ماده افزودنی و طعم دهنده مواد غذایی است وهمچنین به عنوان علف کش کاربرد دارد. به عنوان حلال برای چربی ها و روغن ها مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین در ترکیب با کلروفرم برای استخراج اسید های نوکلئیک استفاده می شود.
 

تاثیر بر سلامتی

  • خطرات احتمالی سرطان زایی
  • سمیت در تولید مثل
  • حساسیت زایی
  • مضر بودن استنشاق و تحریک دستگاه تنفسی

نکات انبار داری ایزوآمیل الکل

ظرف محتوی ماده در محل خشک و باتهویه ی خوب، دور از گرما،سطوح داغ،جرقه،شعله های باز وسایر منابع احتراق نگهداری شود.
 

فروش ایزو آمیل الکل

"ای آز" فروشگاهی فعال در حوزه فروش اینترنتی مواد شیمیایی صنعتی و آزمایشگاهی و تجهیزات آزمایشگاهی-پژوهشی است که آماده فروش ایزو آمیل الکل در بسته بندی های مقرون به صرفه و با کیفیت ممتاز در گریدهای صنعتی و آزمایشگاهی و از برندهای معتبر ایرانی، هندی، چینی و اروپایی به پژوهشگران، دانشگاهیان، صنایع و کارخانجات است.

 

خرید ایزو آمیل الکل

شما می توانید ایزو آمیل الکل را با قیمت مناسب در بسته بندی های 50 میلی لیتری، 100 میلی لیتری، 250 میلی لیتری، 500 میلی لیتری، 1 لیتری، 2/5 لیتری، 5 لیتریی و بالاتر از فروشگاه اینترنتی "ای آز" تهیه کنید. برای این منظور، از بخش " افزودن به سبد خرید" اقدام به ثبت سفارش کالای مورد نظر بکنید.
مشخصات فنی
CAS Number
123-51-3
نام لاتین
Isoamyl alcohol
فرمول شیمیایی
C5H12O
جرم مولکولی
88.148 g/mole
نام های مترادف
Isopentanol
دمای خود آتشگیری
350 °C
دمای ذوب
-117.2 °C
محلولیت
کم محلول در آب
دمای جوش
131 °C
رنگ
بی رنگ
شکل ظاهری
مایع
گرید
Extra pure
شرکت تولید کننده
نوترون
لطفا چند لحظه صبر نمائید
پرسش‌های متداول

این ماده شیمیایی جهت تست چربی شیر مورد استفاده قرار می گیرد، به طوری که یک سی سی از آن را با 11 سی سی شیر و 10 سی سی اسید سولفوریک 91 درصد ترکیب کرده و آن را سانتریوفیوژ نموده و در نهایت چربی شیر جداسازی می شود. الکل آمیلیک نقش جدا کننده چربی از شیر را ایفا می کند.
})();