لطفا چند لحظه صبر نمائید

شماره ی پیام رسان ها  فقط جهت شرکت ها و فروش سازمانی 09121419192


0.0 (0)
بدون دیگاه 2 پرسش و پاسخ
بسته بندی :

خریدار موظف است کلیه دستورالعمل های استعمال مربوطه را مطالعه و با اطلاع کافی آن را خریداری کند.
از بلیعدن، تماس با پوست و استنشاق خودداری کنید.
ارسال به سراسر کشور

آماده ارسال از 1 روز کاری آینده

980,000 تومان
موجودی ترکیبی کالا

بسته بندی : 1 لیتری

معرفی

معرفی ایزوپروپیل میریستات

 این ماده  یک استر اسید مریستین طبیعی است که دردر روغن نارگیل  و ماکارونی وجود دارد. این ماده با نام های دیگری نیز شناخته می شود از جمله : ایزوپروپیل استات، متیل اتیل استر، اتوکسی پروپان، پروپیل استات، متیل اتیل اتانات، ایزوپروپیل میراستات. ایزوپروپیل استات دارای شکل ظاهری مایع بی رنگ و بی بو می باشد و با روغن های گیاهی مخلوط می شود. ایزوپروپیل میریستات درروغن کرچک، روغن پنبه، استون، کلروفرم، اتیل استات، اتانول، تولوئن، روغن معدنی واتر حل می شود اما در گلیسرول، پروپیلن گلیکول وآب حل نمی شود.

این محلول شیمیایی برای استفاده تجاری به روش تقطیر از روغن نارگیل تولید می شود. ایزو پروپیل میرستات اگر به صورت تجاری تولید شده باشد خالص نیست. معمولا دارای مقادیر بسیار کمی از استرهای پالمیتیکو سایر اسید های چرب اشباع شده است.
 

کاربرد ایزوپروپیل میریستات

ایزوپروپیل میریستات نرم کننده، مرطوب کننده و نرم کننده پوست است که هم چنین در جذب محصول کمک می کند. این ماده به عنوان پراکنده کننده برای کرم مو، رژ لب، کرم پاکسازی کننده، پودرها و پماد پزشکی استفاده می شود و می تواند در عطرها نیز به همان عنوان پراکنده کننده  نیز استفاده شود. این ماده نفوذ بسیار خوبی در پوست دارد و هچنین رطوبت و اثر نرم کننده دارد و به عنوان ماده امولیسفایر و رطوبت برای لوازم آرایشی استفاده می شود. از این ماده شیمیایی برای تهیه ژل اصلاح موهای زائد نیز استفاده می شود. به دلیل خاصیت حلال بودن این محلول در تهیه استون و پاک کردن لاک ناخن نیز استفاده می شود. برای سنتز آلی استفاده می شود. به عنوان حلال برای تهیه ادویه جات ترشی جات بکار می رود. مواد خام مواد آرایشی، حلال برای داروهای اصلی آفت کش است. به طور گسترده ای به عنوان مواد افزودنی برای لوازم آرایشی از قبیل پماد، کرم و تهویه مطبوع استفاده می شود. این محصول به عنوان یک تقویت کننده پوست عمل می کند.

ایزوپروپیل میریستات موضعی راه حل مورد استفاده برای درمان شپش سر در بزرگسالان و کودکان ۴ سال و افراد مسن هست. با ترکیب ایزوپروپیل میرستات 50% با محلول سیکلومتریکون می توان با تماس آن با پوست سر,شپش را به عرض 10 دقیقه نابود کرد. به دلیل خاصیت حلال بودن خصوصیت ترمودینامیکی پایدار و کم هزینه بودن ،ایزوپروپیل میریستات در تهیه داروهای هیدروفیل، فلوئورو و راسیل، هیدروکلراید آپومرفین، دیفن هیدرامین، هیدرو کلراید، تتراکائین هیدرو کلراید، متوترکسات، داروها لیپوفیلیک، استرادیول، سورفاکتانتها استفاده می شود. ایزوپروپیل میریستات در افزایش توانایی اسیدهای چرب نیز کاربرد دارد.
 

نکات ایمنی در رابطه با ایزوپروپیل میریستات

درست است که از این محلول شیمیایی در تهیه بسیاری از داروهای و پمادها استفاده می کنند. اما به دلیل میزان غلظت آن که هرچه بیشتر باشد نفوذ پذیری آن به پوست و سطوح غشاء سلولی بیشتر می شود. باید در تهیه فرمولاسیون آن دقت بسیاری کرد و بارها آن را مورد آزمایش قرار داد.به غیر از آن هر غشاء سلولی واکنش منحصر به فردی به تاثیر محلول های شیمیایی می دهد. 

ایزوپروپیل میرستات پایه آن بر حسب غلظت و یا به اصطلاح مایع سازی است .در صورت استفاده از دوز زیاد و یا کم آن ، ممکن است باعث کاهش و یا حتی بی اثر شدن دارو شود. طبق مستندات پزشکی افرادی که پوست شان دارای آکنه هست باید از مصرف لوازم آرایشی هایی که میزان ایزو پروپیل میرستات در آن ها بالا است خودداری کنند.
 

فروش ایزوپروپیل میرستات

"ای آز" فروشگاهی فعال در حوزه فروش اینترنتی مواد شیمیایی صنعتی و آزمایشگاهی و تجهیزات آزمایشگاهی-پژوهشی است که آماده فروش ایزوپروپیل میرستات در بسته بندی های مقرون به صرفه و با کیفیت ممتاز در گریدهای صنعتی و آزمایشگاهی و از برندهای معتبر ایرانی، هندی، چینی و اروپایی به پژوهشگران، دانشگاهیان، صنایع و کارخانجات است.
 

خرید ایزوپروپیل میرستات

شما می توانید ایزوپروپیل میرستات را با قیمت مناسب در بسته بندی های 50 میلی لیتری، 100 میلی لیتری، 250 میلی لیتری، 500 میلی لیتری، 1 لیتری، 2/5 لیتری و بالاتر از فروشگاه اینترنتی "ای آز" تهیه کنید. برای این منظور، از بخش " افزودن به سبد خرید" اقدام به ثبت سفارش کالای مورد نظر بکنید.
مشخصات فنی
CAS Number
110-27-0
نام لاتین
Isopropyl myristate
فرمول شیمیایی
C17H34O2
جرم مولکولی
270.457 g/mole
دمای جوش
167 °C
گرید
Lab
شرکت تولید کننده
نوترون
لطفا چند لحظه صبر نمائید
پرسش‌های متداول

برای تجزیه این محلول شیمیایی معمولا از روش سوزاندن استفاده می کنند. گازهای منتشر شده از طریق سوزانده شدن,در دو لایه بخار آب و جو زمین باقی می ماند. به صورت میانگین بعد از 20 ساعت ماده شیمیایی مذکور از بخار آب حذف می شود.
 

ویژگی ویسکوزیته و چگالی کم این ماده باعث میشود قابلیت پخش پذیری بالایی داشته باشد.