لطفا چند لحظه صبر نمائید

شماره ی پیام رسان ها  فقط جهت شرکت ها و فروش سازمانی 09121419192

الک آزمایشگاهی استیل با قطر 8 اینچ Laboratory sieve


0.0 (0)
بدون دیگاه
مش :

قطر معادل: 20 سانتی متر
کیفیت تضمینی
ارسال به سراسر کشور

آماده ارسال

1,250,000 تومان
موجودی ترکیبی کالا

مش : 100 مش : 140 مش : 50 مش : 200 مش : 325

کالاهای مشابه

معرفی

معرفی و کاربرد الک آزمایشگاهی

الک آزمایشگاهی که با نام های غربال و سرند نیز شناخته می شود برای جداسازی اجسام از نظر فیزیکی مورد استفاده می باشد. برای ساختن کف الک آزمایشگاهی از تورهای فلزی یا صفحه‏ های مشبکی استفاده می‏ شود که مطابق با استاندارد می باشد. در واقع الک یک صفحه یا شبکه ی به هم بافته شده است که تشکیل مربع هایی را می دهد که به آنها مش گفته می شود. ابعاد مش در الک های مختلف متفاوت است که متناسب با اندازه ی ذرات ماده یکی از آنها مورد استفاده قرار می گیرد. به عنوان مثال در صورتی که ماده ی ما آرد باشد باید از الکی با سوراخ های بسیار ریز استفاده کرد. از این محصول همچنین برای جداسازی سنگ از ماسه کمک گرفته می شود. الک آزمایشگاهی جهت اندازه گیری مواد آزمایشگاهی و جداسازی مواد مختلف از یکدیگر استفاده می شود که با توجه به مواد به کار رفته در ساخت آن ها، کیفیت و ویژگی های متفاوتی نیز دارند. الک آزمایشگاهی در انواع مختلفی وجود دارند که هر کدام مزیت و ویژگی و کارکرد خاص خود را دارد. الک های با کیفیت از استنلس استیل هستند.

نکته مهمی در مورد الک آزمایشگاهی مطرح است و آن توجه به نگهداری صحیح این وسایل می باشد که در صورت عدم رعایت اصول نگهداری صحیح، عمر مفید آن ها کم می شود. جهت تمیز کردن الک بعد از استفاده بایستی با فرچه های مخصوص الک یا با فشار هوا به تمیز کردن آن ها بپردازید. در مورد ویژگی های الک استنلس استیل می توانیم به مواردی مانند ضد زنگ بودن، دقت بالا، ضد خوردگی، ضد مغناطیسی، مقاومت در برابر مواد اسیدی و بازی اشاره کنیم. قاب هر الک آزمایشگاهی باید طوری ساخته شده باشد که بتواند به راحتی با قاب الک دیگر، سرپوش و سینی از همان نوع الک جفت گردد. قاب الک باید صیقلی بوده و طوری به کف الک متصل شده باشد که ماده الک کردنی نتواند در زوایای محل اتصال محبوس گردد.
 

انواع الک آزمایشگاهی استیل


ویژگی های الک آزمایشگاهی

  • تمام استیل
  • مقاوم در برابر اسید و باز
  • ضد مغناطیس
  • مقاومت بالای حرارتی 
  • ضد سایش، خوردگی و زنگ و اکسیدشدن


فروش الک آزمایشگاهی استیل

فروشگاه اینترنتی ای آز فعال در حوزه فروش مواد شیمیایی صنعتی و آزمایشگاهی و تجهیزات آزمایشگاهی-پژوهشی است که آماده فروش الک آزمایشگاهی استیل با بهترین قیمت و تضمین کیفیت به پژوهشگران، دانشگاهیان، صنایع و کارخانجات است.
 


خرید الک آزمایشگاهی استیل با 8 اینچ

جهت خرید الک آزمایشگاهی استیل می توانید از بخش "افزودن به سبد خرید" اقدام به ثبت سفارش کالای مورد نظر در وبسایت کنید. از طریق واتس اپ با شماره  09925021003 نیز می توانید کالای مورد نظر را  مستقیما از شرکت خریداری کنید.

  

مشخصات فنی
نام لاتین
Laboratory sieve
نام های مترادف
غربال، سرند
شکل ظاهری
تمام استیل با قطر 20 سانتی متر
لطفا چند لحظه صبر نمائید