لطفا چند لحظه صبر نمائید

شماره ی پیام رسان ها  فقط جهت شرکت ها و فروش سازمانی 09121419192

CAS No: 7664-39-3

اسید هیدروفلوریدریک %48 Hydrofluoric Acid (HF)


0.0 (0)
بدون دیگاه

این ماده بسیار سمی، خطرناک و خورنده است. پوشیدن عینک آزمایشگاهی، دستکش (آزمایشگاهی-ایمنی) و ماسک فیلتردار (ویژه مواد شیمیایی) الزامیست. از آشامیدن، تماس با پوست و استنشاق آن اجتناب کنید. به علت ماهیت شیمیایی کالا، خریدار موظف است کلیه دستورالعمل های استفاده مربوطه را مطالعه و با اطلاع کافی به خطرات احتمالی آن را خریداری کند.
نام های مترادف: اسید فلوریک، اسید شیشه خور، اسید فلوئیدریک
فروش با مجوز کتبی
گارانتی اصالت کالا
گارانتی برگشت وجه

موجود نیست
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
معرفی

معرفی و کاربرد اسید هیدروفلوریدریک

این اسید جزو هیدروهالیک اسیدها به شمار می‌رود و یکی از رایج ترین اسیدها است که در بسیاری از فرآیندهای صنعتی استفاده می شود. اسید هیدروفلوریک به طور گسترده ای در تهیه بسیاری از ترکیبات مفید فلورین مورد استفاده قرار می گیرد. فلوریدریک اسید از انحلال هیدروژن فلوئورید در آب به دست می آید. این ماده یک اسید معدنی است که بی رنگ و بسیار خورنده می باشد و می تواند بسیاری از مواد و ترکیبات مانند اکسیدها را در خود حل کند. اسید فلوریدریک شیشه را به خوبی در خود حل می کند به همین دلیل به آن اسید شیشه خور نیز می گویند. هیدروفلوریک اسید با بازهای قوی، شیشه، آب، فلزها، چرم، سولفیدها، سیلیکا، سیانیدها، کربناتها و بتن واکنش می دهد.
 


نکات ایمنی کار با اسید هیدروفلوریدریک

این ماده به شدت سمی می باشد و در صورت بلع و یا تنفس آن ممکن است منجر به مرگ شود، و یا سوختگی های شدید را در پی داشته باشد. در صورتی که این اتفاق افتاد فورا با مرکز فوریت های پزشکی تماس بگیرید و هرگز به فرد بیهوش چیزی ندهید و آن را وادار به استفراغ نکنید. در تماس با پوست ممکن است همان لحظه تغییر یا دردی احساس نشود ولی در زیر پوست درحال تخریب بافت های پوستی می باشد پس از این قضیه به سادگی عبور نکنید.
  • شرایط نگهداری: این ماده را با درب بسته در مکان دور از آفتاب، در زیر هود آزمایشگاهی نگهداری کنید.

  • این ماده بسیار سمی و خطرناک است.

  • پوشیدن دستکش، ماسک و عینک آزمایشگاهی الزامیست.

  • آشامیدن، تماس با پوست و استنشاق آن خطرناک است.

  • فروش با مجوز کتبی


فروش اسید هیدروفلوریدریک

"ای آز" فروشگاهی فعال در حوزه فروش اینترنتی مواد شیمیایی آزمایشگاهی-صنعتی و ملزومات و تجهیزات آزمایشگاهی-پژوهشی می باشد که آماده فروش اسید هیدروفلوریدریک با  بهترین قیمت و کیفیت ممتاز در گرید های مختلف آزمایشگاهی و صنعتی از معتبرترین منابع چینی، هندی و اروپایی در بسته بندی های متنوع به پژوهشگران، دانشگاهیان، صنایع و کارخانجات است.


خرید اسید هیدروفلوریدریک

شما می توانید اسید هیدروفلوریدریک را با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی "ای آز" در بسته بندی های متنوع تهیه کنید. برای این منظور، از بخش " افزودن به سبد خرید" اقدام به ثبت سفارش کالای مورد نظر بکنید.
مشخصات فنی
CAS Number
7664-39-3
نام لاتین
Hydrofluoric Acid
فرمول شیمیایی
HF
جرم مولکولی
not applicable g/mole
غلظت (درصد)
48%
رنگ
بی رنگ
شکل ظاهری
مایع
گرید
Reag
شرکت تولید کننده
هندی
لطفا چند لحظه صبر نمائید