لطفا چند لحظه صبر نمائید
مشتریان گرامی به علت عدم فعالیت باربری ها ارسال سفارشات تا تاریخ ۲۱ اسفند ماه می باشد پس از آن در صورت ثبت سفارش پردازش سفارشات از تاریخ 14 فروردین ماه خواهد بود

استند پیپت و ترمومتر 50 خانه Pipette Stand


0.0 (0)
بدون دیگاه

جنس پلی پروپیلن
قابلیت اتوکلاو کردن
ارسال به سراسر کشور

آماده ارسال

معرفی

معرفی و کاربرد استند پیپت

استند پیپت و ترمومتر در دو مدل ۲۵ و ۵۰ خانه ارائه می گردد. مدل ۲۵ خانه دارای حفره هایی با قطر ۸ میلیمتر است که برای قرارگیری پیپت های معمولی با حجم ۱/ ۰ تا ۳ میلی لیتر و پیپت های ژوژه با حجم ۱ تا ۸ میلی لیتر مناسب می باشد. همچنین تمامی ترمومترهای میله ای که قطر آنها از ۸ میلی متر کمتر است را می توان در مدل ۲۵ خانه قرار داد. قطر حفره های مدل ۵۰ خانه، ۱۶ میلی متر بوده و برای سازماندهی پیپت های معمولی ۵ تا ۲۵ میلی لیتری و پیپت های ژوژه ۷ تا ۵۰ میلی لیتری مناسب است. این استند از پلی پروپیلن ساخته شده، قابل اتوکلاو بوده و علاوه بر مقاومت در برابر اکثر اسیدها و حلال های رایج در آزمایشگاه، از ساختاری پایدار و استوار برخوردار است. از دیگر مزایای این استندها، امکان باز و بسته شدن آن ها است، که با این ویژگی می‌توان در فضای انبارش صرفه‌ جویی نمود.
 

فروش استند پیپت

ای آز فروشگاهی فعال در حوزه فروش اینترنتی مواد شیمیایی صنعتی و آزمایشگاهی و تجهیزات آزمایشگاهی-پژوهشی است که آماده فروش دستکش لاتکس آزمایشگاهی با  بهترین قیمت و تضمین کیفیت به پژوهشگران، دانشگاهیان، صنایع و کارخانجات است.
 

خرید استند پیپت

شما می توانید دستکش لاتکس آزمایشگاهی را با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی ای آز تهیه کنید. برای این منظور، از بخش " افزودن به سبد خرید" اقدام به ثبت سفارش کالای مورد نظر بکنید.

مشخصات فنی
جنس
پلی پروپیلن
نام لاتین
Pipette and Thermometer Stand
شرکت تولید کننده
ایران
لطفا چند لحظه صبر نمائید

سال  نو مبارک با آرزوی بهترین ها

})();