لطفا چند لحظه صبر نمائید

شماره ی پیام رسان ها  فقط جهت شرکت ها و فروش سازمانی 09121419192

اسانس هلو صنعتی (پایه روغنی) Peach essence


0.0 (0)
بدون دیگاه

گارانتی اصالت کالا
ارسال سریع به سراسر کشور
گارانتی برگشت وجه

موجود نیست
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
معرفی

معرفی اسانس هلو

اسانس هلو یک مایع شفاف، زرد کم رنگ و با و با بوی بسیار ملایم و خوش است. این ماده که به طور عمده از تفاله های میوه هلو تهیه می شود، دارای ترکیباتی از جمله هگزانول، بنزآلدهید، اتیل استات، پروپاندیول، هگزنیل فنیل استات و بسیاری از مواد باارزش طبیعی است. اسانس هلو به طور کلی به دو حالت پودری و مایع محلول در آب یا روغن وجود دارد. در غلظت های بالا، به دلیل رایحه خوب و خوشی که دارد برای تهیه انواع عطرهای معتبر استفاده می شود. همچنین این ماده از نظر پایداری و وعوارض شیمیایی بسیار سالم بوده و در دراز مدت بدون کوچکترین تغییرات است. 

وجود چنین ویژگی های منحصر به فرد در این ماده منجر به استفاده از آن در تهیه لوازم آرایشی بهداشتی، خوش بو کننده ها، روغن ماساژ، پخش کننده های رایحه درمانی، خوش بو کننده های خانگی و بسیاری از کاربردهای دیگر استفاده می شود. اسانس این ماده به طور کاملا خالص وجود ندارد و بشتر به صورت محلول در آب و یا روغنی است. این ماده یک ترکیب کاملا پایدار و بی خطر بوده و در تمامی شرایط محیطی و آب و هوایی کاملا سالم است. 


کاربرد اسانس هلو صنعتی

  • خوشبوکننده هوا
  • صنایع آرایشی بهداشتی
  • لوسیون ها
  • شامپو
  • مایع دستشویی
     

فروش اسانس هلو

ای آز فروشگاهی فعال در حوزه فروش اینترنتی مواد شیمیایی صنعتی و آزمایشگاهی و تجهیزات آزمایشگاهی-پژوهشی است که آماده فروش اسانس هلو با  بهترین قیمت و کیفیت ممتاز در بسته بندی های:  10 میلی لیتر، 25 میلی لیتر، 50 میلی لیتر و 100 میلی لیتری به پژوهشگران، دانشگاهیان، صنایع و کارخانجات است.
 

خرید اسانس هلو

شما می توانید اسانس هلو را با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی ای آز در بسته بندی های متنوع تهیه کنید. برای این منظور، از بخش " افزودن به سبد خرید" اقدام به ثبت سفارش کالای مورد نظر بکنید.
مشخصات فنی
لطفا چند لحظه صبر نمائید